Så måtte det også blive tid til at jeg lige fik sat et mavebillede ind på siden her!
Er idag 37+2 og synes godt nok maven er i vejen.. Min søde forlovede må hjælpe mig med sko og strømper, madlavning og opvask er også virkeligt besværligt, da maven konstant rammer bordkanten og det gør altså ondt!
Derudover lider jeg også af halsbrand, rygsmerter og smerter i hofter og knæ når jeg sover.. Men det er jo det hele værd, når man ved at man skal være mor lige om lidt! 
Ellers har vi været til jordemoder i sidste uge, hvor filuren blev skønnet til 2950 gram
Jordemoderen var lidt i tvivl om hun lå med hovedet oppe eller nede, så en lillebitte skanner blev rullet frem, og så blev konklusionen at hun vist nok lå i hovedstilling.. Men hvis jeg mærkede at hun var meget aktiv skulle jeg ringe til fødegangen, så de kunne tjekke at hun ikke havde vendt sig forkert
Men tror nu hun ligger rigtigt, får i hvert fald nogle hidsige jag i underlivet og mærker tit, hvad jeg tror er en fod oppe i toppen af maven 
Og så lige billedet, der blev taget i søndags, da jeg var 37+0:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld