Kunne ha kørt ham ned....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
7 svar
2 synes godt om
29. oktober 2013

o1Mutte

Ja.. Jeg kom kørende på vej på job i går.
Klokken var ca. 19.20 eller sådan noget. Så der er jo mørkt. Pludselig ud af ''igenting'' ser jeg så en mand og en hund komme gående.. Ser dem først da jeg næsten er oppe på siden af dem.. Manden er iklædt helt sort tøj, og der er ingen reflekser nogen steder.. Jeg kunne ligeså godt have kørt ham ned!
Synes det er sindssygt uforsvarligt at daffe rundt i mørke uden nogen former for reflekter eller noget..

SÅ folk, HUSK reflekser! Og gerne både på dig, og din hund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Klokken var ca. 19.20 eller sådan noget. Så der er jo mørkt. Pludselig ud af ''igenting'' ser jeg så en mand og en hund komme gående.. Ser dem først da jeg næsten er oppe på siden af dem.. Manden er iklædt helt sort tøj, og der er ingen reflekser nogen steder.. Jeg kunne ligeså godt have kørt ham ned!
Synes det er sindssygt uforsvarligt at daffe rundt i mørke uden nogen former for reflekter eller noget..

Prøvede det samme med en cyklist den anden morgen, sort tøj, sort cykel, ingen lygter + mørke = ingen go' cocktail ..

Simpelthen for dårligt !

Anmeld

29. oktober 2013

o1Mutte

Olivia's Moar skriver:

Prøvede det samme med en cyklist den anden morgen, sort tøj, sort cykel, ingen lygter + mørke = ingen go' cocktail ..

Simpelthen for dårligt !

Jamen hvad dælen tænker folk på????

Anmeld

29. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

at bilerne jo har lys på så self kan de da se mig og jeg kan jo godt se noget så alle andre kan se det samme som mig når jeg går her...

eller noget...

kender det kun alt for godt... kører ikke selv men har bare set det så mange gange når jeg har gået eller cyklet rundt...

har altid selv reflekser på af de der båndslags på begge ben og derudover lys på cyklen...

kan huske da jeg var barn at jeg stortudede fordi min forlygte var gået i stykker da jeg skulle hjem så en veninde kørte foran men hun boede 2 huse fra mig af så endte med at hendes mor gik med en lommelygte sammen med mig hjem for jeg turde ikke køre det stykke uden lys på...

Anmeld

29. oktober 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
o1Mutte skriver:

Præcis det samme skete for min kæreste og jeg igår aftes Min kæreste kørte bilen og var simpelthen nødt til at stå på bremserne for ikke at køre hende ned Hun kom bare lige pludselig gående over et fodgængerfelt uden reflekser på og hun var virkelig ikke til at se! 

Anmeld

29. oktober 2013

o1Mutte

Wampires skriver:

at bilerne jo har lys på så self kan de da se mig og jeg kan jo godt se noget så alle andre kan se det samme som mig når jeg går her...

eller noget...

kender det kun alt for godt... kører ikke selv men har bare set det så mange gange når jeg har gået eller cyklet rundt...

har altid selv reflekser på af de der båndslags på begge ben og derudover lys på cyklen...

kan huske da jeg var barn at jeg stortudede fordi min forlygte var gået i stykker da jeg skulle hjem så en veninde kørte foran men hun boede 2 huse fra mig af så endte med at hendes mor gik med en lommelygte sammen med mig hjem for jeg turde ikke køre det stykke uden lys på...

Det er altså også livsfarligt at gå/cykle uden lys

Anmeld

29. oktober 2013

o1Mutte

Omsorgsgiver skriver:

Præcis det samme skete for min kæreste og jeg igår aftes Min kæreste kørte bilen og var simpelthen nødt til at stå på bremserne for ikke at køre hende ned Hun kom bare lige pludselig gående over et fodgængerfelt uden reflekser på og hun var virkelig ikke til at se! 

Man får altså bare sådan et chok

Anmeld

29. oktober 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
o1Mutte skriver:

Man får altså bare sådan et chok

Ja  Det kunne havde gået gruligt galt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.