sådan noget pis!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

ka li ja

nu har jeg varmet fløde 4 gange og derefter puttet chokolade i og derefter afkølet.... og jeg kan fandme ikke piske det lort til skum!!!!
jeg har gjort det før hvor det fint virkede, men i dag spilder jeg bare den ene skildpadde efter den anden. og en hel plade marabou!!!
nej hvor er jeg bare ved at være godt muggen!!

så hvordan gør i.. jeg må prøve noget andet nu!! det er ved at være for dyrt det her.

hjæææææææææææææææææææææææææææææææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Tynen

Jeg har altid (Okay, det lyder som om jeg har flere år på bagen indenfor området    ) pisket fløden først, og derefter puttet det smeltede, afkølede chokolade ned i..

Har aldrig prøvet den metode du nævner, men ved ikke om der er andre end de 2 måder

Anmeld

23. juli 2009

Trolde_mor

Har også altid gjort som trynen, og det fungere i hvert fald

Håber det lykkes dig, ellers er det da lige til at blive sindssyg af.... hehe

Anmeld

24. juli 2009

linemus

Jeg kommer fløde og chokolade i en gryde på samme tid og varmer det stille op til chokoladen er smeltet. Og så på køl osv. Det samme som du gør, men måske ikke helt alligevel.

Anmeld

24. juli 2009

ka li ja

tak tøser...
 jow jow det er vist bare min tålmodighed det kniber med!!
jeg ventedelige et par timer mere og så blev det heldigvis pisket!!! men hold op det tog lang tid at piske!!!

så til andre med tålmodighed som mig.... vent til det er 100% koldt

Anmeld

27. juli 2009

KarinaIda

Tynen skriver:

Jeg har altid (Okay, det lyder som om jeg har flere år på bagen indenfor området    ) pisket fløden først, og derefter puttet det smeltede, afkølede chokolade ned i..

Har aldrig prøvet den metode du nævner, men ved ikke om der er andre end de 2 måder

når du laver tobleronecreme, smelter du så tobleronen i en alm. gryde, eller i et vandbad? skal til og prøve det imorgen, men er lidt usikker på hvordan jeg skal gøre det med chokoladen...

Anmeld

30. juli 2009

Susan1978

KarinaIda skriver:

når du laver tobleronecreme, smelter du så tobleronen i en alm. gryde, eller i et vandbad? skal til og prøve det imorgen, men er lidt usikker på hvordan jeg skal gøre det med chokoladen...

ved ikke om det er for sent at svare, men jeg smeltede det direkte i fløden - den må bare ikke koge.. så bare på lavt blus. også stillede jeg shokoladefløden på køl til næste dag og piskede den op. Den blev god.

Anmeld

31. juli 2009

KarinaIda

Susan1978 skriver:

ved ikke om det er for sent at svare, men jeg smeltede det direkte i fløden - den må bare ikke koge.. så bare på lavt blus. også stillede jeg shokoladefløden på køl til næste dag og piskede den op. Den blev god.

Hehe.. Det er for sent, men tak for svaret alligevel:....

Anmeld

31. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har også smeltet det sammen, kølet det HELT af og pisket det hele sammen... Det funger fint, men tager lidt tid

og smager uhmmmmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.