Vi skal have en prinsesse pige mere <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvordan finder man ud af hvor mange der har det samme navn?? Hvis du forstår!!??

Danmarks statestik
http://www.danmarksstatestik.dk/Statistik/Navne/HvorMange.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Nanna1985

Caroline86 skriver:

Danmarks statestik
http://www.danmarksstatestik.dk/Statistik/Navne/HvorMange.aspx

Ja lige præcis på denne side

Anmeld

23. juli 2009

Malou Vilma Nørgaard

tak søde caroline

så kan jeg se hvor mange der hedder de navne jeg har valgt, puha der er mange med navnet malou men ikke lige så mange med carlo.
har også tænkt lidt på minnie, det der kun 17 af, det sku nok FOR specielt.. hehe

Anmeld

23. juli 2009

Christopher&Andreas

årh skønt tillykke med den lille prinsesse

Anmeld

23. juli 2009

forår

Tillykke med det dejlige nyhed, og sikke et fedt navn

Anmeld

23. juli 2009

Knudsen

Tillykke med nyheden om endnu en lille pige til jeres familie.

Jeg havde nu gættet på en lille dreng, men man kan jo ikke regne med mavernes form.
Det bliver dejligt med endnu en pige
Held og lykke til næste scanning.
Janni 39+1

Anmeld

23. juli 2009

ønskebørn74

Nanna1985 skriver:

Hej Piger.. Vi var jo til en vægt-scanning idag og vi skal have en PRINSESSE PIGE MERE   Hun skal hedde Mercedes  

Hun vejede 2455 G og det er lige på gennemsnittet og forsætter hun med det snit, så regnede de ud at hun kommer til at veje 3500 G ved termin D. 1 September 2009  Jeg skal til en vægt-scanning igen om 14 dage  D. 6 august og så ser vi hvordan vægten er der og hvis den er høj, så bliver jeg sat igang før tid  Hvis alt går godt, føder jeg selv denne gang

Knus herfra Nanna (34+2)

Hvor dejligt at høre!!!

Kæmpe tillykke !!

Anmeld

23. juli 2009

Trolde_mor

Hvor dejligt.. Stort tillykke, og skønt navn må man sige
Jeg syntes det er fedt i er til specielle navne, så skal hun heller ikke gå i klasse med 3 andre med navnet.
Jeg er sikker på det vil få hende til at føle sig speciel.

Held og lykke med næste scanning

Anmeld

23. juli 2009

Stineve

Hvor er det skønt med endnu en lille prinsesse...

Hvad med Fia, hun må da også glæde sig rigtig meget til, at skulle være storesøster ? .. 

Anmeld

24. juli 2009

Nanna1985

Stineve skriver:

Hvor er det skønt med endnu en lille prinsesse...

Hvad med Fia, hun må da også glæde sig rigtig meget til, at skulle være storesøster ? .. 

Ja jeg er jo meget spændt på hvordan Fia tager det med at, skal være storesøster og hvad siger hun til babyen.. Jeg ved egentlig ikk hvor meget Fia, forstår af at hun skal være storesøster el. at mor har en baby i maven..

Hun snakker dog mere og mere om babyer og når hun ser nogle små babyer, vil hun så gerne holde dem  Det ser så SØØØØDT ud.. Jeg håber ikk at der kommer de helt store problemer, lidt kan der ikk undgåes selvfølgelig, men jeg tror os at hvis man bringer hende så meget ind i det, som muligt, så går det hele  Hun må ihvertfald ikk føle sig overset, det er helt sikkert..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.