Hva er en mor/mormor ?.Undskyld jeg også sætter den ind her.
Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd
471
visninger
0
svar
0
synes godt om
23. juli 2009
H+S Skjolgborg.
Hvor skal jeg starte...
Da jeg var 5½ år kom jeg i plejefamilie på det tidspunkt have min mor og jeg boede.Hva jeg kan se i min sagspapir/jounal 12 steder samme + af og til have hun efterladt mig på hjemmen/stederne pga forskelig mænd og druk de 5 år.
Da jeg var ca 6½ år flytte jeg hjem igen min mor og hendes ny mand fik tvillinger.Men vi bleve alle fejrne da jeg var 9 år,tvillingerne lidt før jeg i aflastningen til jeg var 9 år.Efter af have boede 5 år i H i den plejefamilie. Kom jeg på skolehjem vr 14 år.Derefter en andet skolehjem.Så boede jeg 2-3 mdr hos min mor og hendes 4 mand som hun gifte sige med da jeg var 16 år og var samme med i 10 år...
Så vider på nyt skolehjem så til en kæreste i korsør(min datters far blev han jo senere
)
Så tilbage til min mor og hendes mand.Så i egen undomsbolig med opsyn 19 år der.
så i en anden ungdomsbolig uden opsyn var 21 år møde 1 mdr efter min søns far og han boede hos mig efter en tid.
Så endelig juli 1998 var 22 år fik vi en 2 værelseslejlighed og min søns far flytte med mig.
Min søn så kom til verden 3 år efter(2001)
Skal lige siges af min datters far fandt jeg jo så sammen med igen i 2004 og fik hende i 2006.
Det kort og det lang er min mor gang på gang har svigte mig igellem åren love mig ting,Nu blever alt bedre og bla bla...
Nu er det ikke kun mig men også min søns tur føler jeg og der sætte jeg grænsen...
Hun skal stoppe med af love ting hun ikke kan holde også går det godt tro man nogle mdr mellem hende og hendes kæreste(som hun fandt sammen med i 2002/2003 og hun holdet tit det hun love bedre men tit går de fra hinanden..
Nu for ca 1 uge siden lov hun af have min søn på 8 dages ferie.I dag ringeder jeg så for af høre hva hun ville sig til vi kom med ham en dag før(på tirsdag)
til den 6/8 så sagde hun af hun slet ville have ham eller kunne om jeg have snakke med kim(hendes kæreste) nejjj sagde jeg nåå jeg troede ellers i sms sammen sagde hun nejjj det gør vi ikke sagde jeg .. Nå men vi er sammen mere...Jeg er flytte hjem i min lejlighed sagde hun så hun lyd vildt underlig.. Jeg kunne høre en del menensker i baggrunden.. Så hun drikker nok igen (hun kan tag nogle dag i træk med sprug/øl + maria min søster har været hos hende og kim så de er i lejligheden nu hva jeg forstod så igen blever benjamin love nået som ikke blever holdt. Svigte gang på gang af sin far eller mormor..det er 2 gang i år med mormor.H
un love ham han skulle der hjem en uges tid og det blever så ikke til nået nu...
Nej han blever ked første hans far som ikke vil holde sommer ferie med ham(ikke har tid)
Nu hans mormor...
Jeg bleve mega ked efter af have talt med hende med lod hende ikke høre.Jeg sagde da hun sprugte om jeg var sur hva tro du og jeg er skuffe ok sagde hun bare..derefter græde jeg da jeg fortalte min mand det.Gik en tur og da jeg kom tilbage var jeg bare gal ja det var min mand så også + tæt på af ringede til hende og spøre hva H hun bildte sig ind..
I mine øjne er en mor en der altid er derfor en,påalle måde..
Men min mor Nejjjjjjj,Min far nejjjjjjj.Min søns far nejjjjjj...
som min mand siger han forstå godt især nu efter de her 2 år sammen jeg har svært hved af stole på folk....
Hva menere du en mor/mormor er....
Mvh Henriette 18+3 som føler sig forældreløs.
Anmeld
[ Spring til toppen ]