Mig og kæresten har i de sidste par uger, været oppe og skændes flere gange, i går gik det så galt igen, denne gang så slemt at han gik, og vi råbe og skreg af hinanden (heldigvis sov Lukas)
Hele problemet ligger i at han har svært ved at forstå jeg ikke har lyst til sex, og synes det lyder underligt at sexlysten ikke er kommet tilbage nu hvor Lukas er blevet 5 mdr. jeg har sagt at det er normalt at kvinden ikke har den samme eller ingen sexlyst efter man har født.
Nogen gange føler jeg mig presset, fordi han bliver ved med at spørger om jeg har lyst..
Han har sagt flere gange, at han føler jeg bare holder ham hen, men det gør jeg virkelig ikke, jeg har virkelig ingen lyst.

Men synes selv det er trælst at jeg ingen lyst har, da jeg er bange at det bliver for meget for ham at vente….
Efter at Lukas er kommet til verden er han også blevet mere jaloux, og han "overvågner" jeg har fundet en gammel skole ven på FB og der har han sagt at han synes at jeg er hemmelighedsfuld når jeg skriver med ham, men det synes jeg ikke jeg er...
Han siger han er bange for at miste mig, til fordel for en anden, men nu er det lige sådan at jeg ikke interesseret i en anden, jeg har jo valgt at lave sammen med ham og vores søn..
Hvad skal jeg gøre for at min kæreste forstår mig, er der nogen steder på nettet han læse om kvinders sexlyst efter hun har født…
Han har været ærlig overfor mig også sagt han meget gerne vil have noget professionelt hjælp til at tackle sin jaloux, men hvor går man hen, hvem kan hjælpe i sådan en situation??
Håber i kan hjælpe mig…
Knus Nilletøz- der er så ked af det indeni:O(