Mine skønne troldeunger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
7 svar
15 synes godt om
28. oktober 2013

StudPsyk

Ville lige opdatere lidt om mine skønne unger!

Rose nu 2 år og James 6 måneder :-)

James har netop fået sin første tand :-D derudover har han fået plads i Roses vuggestue fra 1. Januar og endda på samme stue, vi er bare så glade! Han er stadig bare kronisk glad, mister happy face! Han kommer i seng 18.30 og sover til cirka 6-6.30, og han spiser kun en gang om natten. Dygtige dreng!

Rose er nu endelig begyndt at få mere sprog! Vi er nu så vidt jeg ikke kan lave en liste over hendes ord, for kan ikke huske dem alle. Alene denne weekend er hun begyndt at sige adskillige nye ord! Dor (stor), bedste (Bedstefar), bage (tilbage), bis (spise), bord, stol, kigger!
Hun er stadig en søvnterrorist :-P og så er hun inde i en periode med meget lidt appetit så hun faktisk har tabt et halvt kilo. Så hun er nu 87 cm og 12,5 kilo.
Ellers går det godt med hende, fantastisk som de får personlighed i den alder!

Og så billeder :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Francisca

Janne T. skriver:

Ville lige opdatere lidt om mine skønne unger!

Rose nu 2 år og James 6 måneder :-)

James har netop fået sin første tand :-D derudover har han fået plads i Roses vuggestue fra 1. Januar og endda på samme stue, vi er bare så glade! Han er stadig bare kronisk glad, mister happy face! Han kommer i seng 18.30 og sover til cirka 6-6.30, og han spiser kun en gang om natten. Dygtige dreng!

Rose er nu endelig begyndt at få mere sprog! Vi er nu så vidt jeg ikke kan lave en liste over hendes ord, for kan ikke huske dem alle. Alene denne weekend er hun begyndt at sige adskillige nye ord! Dor (stor), bedste (Bedstefar), bage (tilbage), bis (spise), bord, stol, kigger!
Hun er stadig en søvnterrorist :-P og så er hun inde i en periode med meget lidt appetit så hun faktisk har tabt et halvt kilo. Så hun er nu 87 cm og 12,5 kilo.
Ellers går det godt med hende, fantastisk som de får personlighed i den alder!

Og så billeder :-)

Hvor er de skønne at se på 

Er vild med billedet hvor James for lov at agere dukke for Rose 

Anmeld

28. oktober 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hvor er de bare skønne 

/ Taco78 

Anmeld

28. oktober 2013

Leonora

Det er altså nogle top lækre unger du har

Knus Louise

Anmeld

28. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvor er det nogen skønne og smukke børn du har  ser ud til at storesøster er rigtig glad for lillebror  Dejligt 

Anmeld

30. oktober 2013

StudPsyk

Tak skal i have

Anmeld

30. oktober 2013

Carina:-)

Smukke børn 

Anmeld

2. november 2013

frk andreasen

ej hvor er de smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.