gave til dagplejemor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.012 visninger
9 svar
2 synes godt om
28. oktober 2013

Mi&Mi

Hej damer

Min ældste søn stopper i dagpleje på torsdag, og så ville vi give gans dagplejer en gave, men hvad søren kan man give?

Havde tænkt på en kop, hvor der stod noget i stil med "verdens bedste dagplejer - hilsen M****"

Men der er intet sted i området hvor jeg bor, der laver sådan nogle, så nu er jeg på bar bund

Kom gerne med en masse forslag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Aabye

Mi&Mi skriver:

Hej damer

Min ældste søn stopper i dagpleje på torsdag, og så ville vi give gans dagplejer en gave, men hvad søren kan man give?

Havde tænkt på en kop, hvor der stod noget i stil med "verdens bedste dagplejer - hilsen M****"

Men der er intet sted i området hvor jeg bor, der laver sådan nogle, så nu er jeg på bar bund

Du skal da lave koppen selv så..

Du kan købe hvad du skal have i panduro hobby.. det er utrolig nemt.. Du køber simpelthen bare en hvid porcelæns kop/krus what ever, køber de her porcelæns tuscher.. Skriver hvad du skal og lader dit barn tegne/male på kruset.. Så skal det hele en tur i ovnen i et par timer og så er det færdigt.. 

Meget personligt, og så kan du lave lige hvad du vil på den

Anmeld

28. oktober 2013

lycly

Mi&Mi skriver:

Hej damer

På vistaprint kan man selv bestille den slags, man kan selv skrive teksten og endda sætte billeder på

Det er i øvrigt en rigtig god ide med en kop, min datter stopper til maj og jeg vil også rigtig gerne give dagplejemoren en gave til den tid. Og er helt blank, så kan ikke rigtig give dig nogen andre ideer

Anmeld

28. oktober 2013

sille000

gav min søns dagplejer en trip trap nisse som hed det han hedder

Anmeld

28. oktober 2013

Mi&Mi

Line - med 2 boblinger skriver:

Du skal da lave koppen selv så..

Du kan købe hvad du skal have i panduro hobby.. det er utrolig nemt.. Du køber simpelthen bare en hvid porcelæns kop/krus what ever, køber de her porcelæns tuscher.. Skriver hvad du skal og lader dit barn tegne/male på kruset.. Så skal det hele en tur i ovnen i et par timer og så er det færdigt.. 

Meget personligt, og så kan du lave lige hvad du vil på den

Tak for svar det blev dog til en kop fra vistaprint, men det var faktisk en god idé med at lave det selv, den tror jeg jeg vil gøre når nr. 2 stopper

Anmeld

28. oktober 2013

Mi&Mi

LuLy skriver:

På vistaprint kan man selv bestille den slags, man kan selv skrive teksten og endda sætte billeder på

Det er i øvrigt en rigtig god ide med en kop, min datter stopper til maj og jeg vil også rigtig gerne give dagplejemoren en gave til den tid. Og er helt blank, så kan ikke rigtig give dig nogen andre ideer

Tak for svar, der er blevet bestilt en rigtig sød kop med dyreansigter og teksten "verdens bedste dagplejer fra M****", nu glæder jeg mig bare til den kommer frem!

Anmeld

28. oktober 2013

Mi&Mi

sille000 skriver:

gav min søns dagplejer en trip trap nisse som hed det han hedder

Sød idé!

Anmeld

28. oktober 2013

bøllen

Mi&Mi skriver:

Hej damer

Da vores dreng stoppede lavede jeg et diplom til hende - verdens bedste dagplejemor , hvor der i bunden var et billede af de 2 sammen. Samt et digt ( en herinde fra kom med ) begge blev sat i ramme. Og hænger i hendes dagplejeværelse.

købte et julehjerte fra George Jensen ( mener jeg ) som hun også fik. Håber hun hver år til jul mindes knægten når hun hænger det op ( det ved jeg hun vil )

her et år efter besøger vi hende endnu, hun har en helt special pladse i hans  Han snakker om hende ofte.

Anmeld

28. oktober 2013

Pessimisten

Som pædagog sætter jeg aller mest pris på et personlig kort, gern. Med billeder, hvor forældre fortæller hvad de har været glæde for og sat pris på. så er gaven underordnet, selvom det lyder som en fin ide med koppen. 

Anmeld

28. oktober 2013

janne1986

Mi&Mi skriver:

Hej damer

Vores datter stoppede op til jul.... Så vi gav disse fyrfads stager ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.