Har ondt alle steder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.806 visninger
8 svar
1 synes godt om
28. oktober 2013

Bettina90

Ja, som overskirften siger så føler jeg simpelthen jeg har ondt alle steder, i alle led  Har ondt i fødder, ankler, knæ, hofter, skuldre, albuer, håndled og fingre  Virkelig fra top til tå.

Alle min led føles utroligt ømme og trætte .. Er der andre som oplevede dette under deres graviditet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

hekran

Bettina90 skriver:

Ja, som overskirften siger så føler jeg simpelthen jeg har ondt alle steder, i alle led  Har ondt i fødder, ankler, knæ, hofter, skuldre, albuer, håndled og fingre  Virkelig fra top til tå.

Alle min led føles utroligt ømme og trætte .. Er der andre som oplevede dette under deres graviditet? 

Er der noget influenza på vej? Har ikke selv oplevet det på den måde. Hvor langt er du henne?

Anmeld

28. oktober 2013

Bettina90

hekran skriver:

Er der noget influenza på vej? Har ikke selv oplevet det på den måde. Hvor langt er du henne?

Er 31+6. Tror ikke det er influenza, har appetit osv. 

Anmeld

29. oktober 2013

Manna

Hej Du,

hvordan har du det i dag?
Håber du har det bedre

Anmeld

29. oktober 2013

Bettina90

Manna skriver:

Hej Du,

hvordan har du det i dag?
Håber du har det bedre

TAK  Lige nu har jeg det bedre, men er også ligesom det bliver værre i løbet af dagen  Skal til mit 3. lægebesøg i morgen, så må jeg lige høre hende 

Anmeld

29. oktober 2013

Sisse Vinther

Bettina90 skriver:

Jeg har gået i snart 4 uger nu (fra uge 9+1) med ondt lige over ballerne. Ikke i lænden, men ja.. Ballerne!  Og så foran lige bag skambenet kan de somme tider gøre frygtelig ondt hvis jeg bevæger mig forkert.

Ud over det er mine hofter ved at skride fra hinanden  Hvis jeg fx. står og hviler på mit højre ben  blot 4 minutter kan det hoppe af led -Har jeg prøvet, det gør pokkers ondt!  
Lægen siger jeg har øget risiko pga. min hypermobilitet og at det ''gerne'' skulle blive værre i løbet af graviditeten.

Ud over de steder har jeg kun oplevet smerter i lysken (ligamenterne) knæ, ryg og bryst endnu.

til dig.

Anmeld

29. oktober 2013

Bettina90

Sisse Vinther skriver:

Jeg har gået i snart 4 uger nu (fra uge 9+1) med ondt lige over ballerne. Ikke i lænden, men ja.. Ballerne!  Og så foran lige bag skambenet kan de somme tider gøre frygtelig ondt hvis jeg bevæger mig forkert.

Ud over det er mine hofter ved at skride fra hinanden  Hvis jeg fx. står og hviler på mit højre ben  blot 4 minutter kan det hoppe af led -Har jeg prøvet, det gør pokkers ondt!  
Lægen siger jeg har øget risiko pga. min hypermobilitet og at det ''gerne'' skulle blive værre i løbet af graviditeten.

Ud over de steder har jeg kun oplevet smerter i lysken (ligamenterne) knæ, ryg og bryst endnu.

til dig.

Tror bare min krop måske er ved at være overbelastet?? 

Tænker at prinsessen er rykket længere ned i bækkenet, og det er derfor jeg har fået så ondt i hofterne.

Anmeld

29. oktober 2013

Sisse Vinther

Bettina90 skriver:

Tror bare min krop måske er ved at være overbelastet?? 

Tænker at prinsessen er rykket længere ned i bækkenet, og det er derfor jeg har fået så ondt i hofterne.

Det kunne meget godt tænkes!
Hvor langt er du?
Jeg er jo kun 12+6, så det er sikkert intet i forhold til dig/jer

Anmeld

29. oktober 2013

Bettina90

Sisse Vinther skriver:

Det kunne meget godt tænkes!
Hvor langt er du?
Jeg er jo kun 12+6, så det er sikkert intet i forhold til dig/jer

Er 32+0  Og jeg var endelig holdt op med at have problemer med min iskiasnerve, så er irriterende at det nu bare gør ondt på en anden måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.