Fortsættelse:
kl. 04.30 fik jeg lagt rygmarvsblokade. Mine veer var så kraftige, at jeg dårligt nok kunne holde ud at være i min egen krop. Puha
Den virkede SÅ godt, og fortryder ikke på noget tidspunkt at jeg fik den lagt. Nu fik jeg lige nogen timer hvor jeg kunne slappe af, og sove lidt, inden det gik løs. Jeg var på daværende tidspunkt kun 4cm åben
Jeg får lagt ve drop med det samme. Nu måtte der godt ske noget!
kl. 9 ca. kan rygmarvsblokaden ikke længere overdøve mine hæftige veer. Jeg følte overhovedet ikke den virkede mere. Nu var det virkelig forfærteligt med de veer!
kl. 11 tjekker de mig igen, og jeg er nu 9 1/2 cm åben. Yes! Nu var der ikke lang tid igen. kl. 11.15 tjekker de igen, fordi mine veer er så voldsomme. 10cm åben, og jeg måtte begynde at presse med. 
Det var skide hårdt, for Emma (tvilling a) stod skævt i mit bækken, så jeg skulle have hende vendt samtidig. Men det gik, og ud kom hun kl. 11.28, men et højt skrig, op på mors mave
Min dejlige kæreste, som trofast havde stået ved minside og holdt mig i hånden, og lagt klud på min pande, begyndte at stortude med det samme. Så kær
Nu skulle Laura ud. Med hjælp til at få hende ned i mit bækken og med dårlige veer, gik det ikke så hurtigt som de kloge hoveder ville have at det skulle. Så hun blev taget med kop. Skide ubehageligt! Av
Hun kom til verden kl. 11.48. 
Efterfølgende skulle Laura i CPAP, for at få vlske ud af hendes lunger, som hun fik, da hun blev taget med kop.
Her 9 dage efter, går det hele super godt, og vi er hjemme på barselsorlov. Hvor er det skønt!
Hold op hvor er vores piger dejlige! Og nemme! Vi er super stolte