Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey Quinder..
Jeg søger SÅ meget efter et godt råd, da jeg her i weekenden skal til J-dag med veninderne i byen.
Hvad har i på i byen når i skal se smæk HAMMERENDE lækker ud samt gøre byen usikker?
Kom gerne med billeder.. Og ideer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da jeg fik meget i byen havde jeg altid microfiber leggings på med en top over og måske en lille bolero.
Da jeg danser meeeeget når jeg er ude er leggings rare at have på man kan jo bruge en palliet top over
Har faktisk altid haft meget stille og roligt tøj på i byen
Vedhæfter lidt billeder
Mini us skriver: Da jeg fik meget i byen havde jeg altid microfiber leggings på med en top over og måske en lille bolero. Da jeg danser meeeeget når jeg er ude er leggings rare at have på man kan jo bruge en palliet top over Har faktisk altid haft meget stille og roligt tøj på i byen Vedhæfter lidt billeder
Den v kun uploade et billede ad gangen :/
Mini us skriver: Den v kun uploade et billede ad gangen :/
Mini us skriver:
Tak for de gode råd.. Og fantastisk du vil ligge billeder ind
Jeg er helt vild med den hvide top med blonder på!
Jeg tænkte osse leggins.. Bare mere hva top man skal tá på
Men hold da op hvor er du smuk..!!
Anonym skriver: Tak for de gode råd.. Og fantastisk du vil ligge billeder ind Jeg er helt vild med den hvide top med blonder på! Jeg tænkte osse leggins.. Bare mere hva top man skal tá på Men hold da op hvor er du smuk..!!
Hvor er du sød.. mange tak du kan have hvilken som helst top på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128