Manna skriver:
Jeg læste lige din anden tråd også.
Har du kontaktet fødegangen?
Her er et andet link
http://www.dsog.dk/files/Graviditetskloee.htm
Der står, at der ikke er nogle sikre metoder til at overvåge fosteret med i tilfælde af graviditetskløe. Og at man sætter i gang 37/38, så du skal i hvert fald ikke først sættes i gang 38+

den første læste jeg godt i går aftes også lidt derfor jeg håbede på lidt mere positive historier herinde fra 
desværre har jeg fået en anden læge på sygehuset og ved ikke lige hvad han har gang i, men venter tvillinger og derfor hedder det sig jo ejg kun må gå til uge 38 max, den anden læge jeg havde sagde max 36 netop fordi jeg får højeste dosis af ursofalk som man må få, da mine levertal på mystisk vis begyndte at stige igen, udover det vil kløen ikke gå væk, så som han også sagde var det en uudholdelig kløe at gå med 5 uger endnu når man i forvejen havde haft det 6 uger, men den anden læge har taget alt hvad der hedder ugentlige scanning + blodprøver fra mig, og ville slet ikke overveje anden mulighed, men har aftalt med min jm jeg lige kigger forbi hende i dag, og så vil hun prøve at se om hun kan finde en anden løsning, og mente også det var en allergisk reaktion jeg har fået fordi jeg netp får rigtig meget medicin, så HÅBER de finder en anden holdbar løsning for alle parter....
og mange tak for dit svar 
Anmeld