Tjuhl skriver:
og så hyler jeg igen, fordi I allesammen er så søde
jeg har selvfølgelig ønsket hende tillykke og jeg glæder mig til at følge hendes graviditet, men for satan hvor kan et hjerte gøre ondt. og det føles så grimt, at tudbrøle over andres lykke...
forresten...jeg skrev netop indlægget i ordet er frit for at der kunne være flere der læste det, istedet for i barnløshedsbehandling, for det ikke er så tit man får et svar... (jeg debatterede faktisk med mig selv i nogle minutter om det skulle skrives på navlestrengen, barnløshedsbehandlingen eller ordet er frit)
Hej søde,
ud med det... Og det er normalt... Jeg har det på samme måde hver gang... Min søster er gravid lige nu og vi har 5 kollegaer i en afdeling, der er på barsel lige nu... Var så skør i bolden i flere måneder, følte næsten at der er noget derude der ikke kan li mig...

Men det gav mig også sparket til at komme igang med behandlingen selv igen...

Så mit råd er, tillad dig selv sorgen over ikke at være som alle andre... Det gør sgu pisse ondt...

Så er du bedre rustet og kan være glad på hendes vegne, når du er sammen med hende...

Og dig selv og dit kommende forløb...
Og søde... bare vent, om et år render du og jeg rundt med en kæmpe mave el. et barn i favnen...

Anmeld