pis og lort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.499 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

oo

jeg var ellers lige så fremad synet og havde rigtig mandet mig op til en ny runde behandlinger osv osv, men så skrev en kvinde jeg kender fra uni, at hun er gravid og så gik jeg under dynen og hylede. og nu kan jeg bare ikke stoppe igen! hvordan samler man sig selv op fra gulvet og restaurere håbet om en dag selv at have en lille spire i maven (en af dem der vokser rigtigt)??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jeg var ellers lige så fremad synet og havde rigtig mandet mig op til en ny runde behandlinger osv osv, men så skrev en kvinde jeg kender fra uni, at hun er gravid og så gik jeg under dynen og hylede. og nu kan jeg bare ikke stoppe igen! hvordan samler man sig selv op fra gulvet og restaurere håbet om en dag selv at have en lille spire i maven (en af dem der vokser rigtigt)??

søde!!!!!! hyl, skrig og råb...... få det ud...... og få bagefter talt dig selv til fornuft.... det gør jo ikke jeres chance mindre fordi hun er gravid nu!

Anmeld

23. juli 2009

Vingummien

Årh må være hårdt, kan godt forstå dig, men dine chancer bliver ik mindre af at hun er blevet gravid, ved godt det er svært, men vil nok  sige som Karina, få det hele ud og så få dig samlet op igen bagefter.

Så er det nok lidt nemmere, så bare ud med det, bliv under den dejlige dyne lidt endnu og kom af med det. Er sikker på du nok skal komme op igen

Anmeld

23. juli 2009

Honningblomst

Stakkels dig...kan sagtens følge dig..er enig med Karina...bare få det ud af systemet..alle følelser er ok og de skal bare ud ud ud...
De bedste tanker...glæder mig til at jeg kan skrive og ønske dig tillykke med en lille ny der er på vej..og det skal jeg nok komme til..
Knus Eva.

Anmeld

23. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Årh hvor er det bare uretfærdigt!!! Hvor KAN jeg bare godt forstå at du er ved at gå til!! Men ja - ud med det til du ikke kan græde mere, så vokser håbet stille og roligt frem af sig selv igen
Stort varmt bamseknus herfra

Anmeld

23. juli 2009

Cris

ka-ri-na skriver:

søde!!!!!! hyl, skrig og råb...... få det ud...... og få bagefter talt dig selv til fornuft.... det gør jo ikke jeres chance mindre fordi hun er gravid nu!

Enig!

Og send hende positiv tanker, for hun har ikke gjord det, for at gør dig ondt. Ønsk hende en dejlig rask baby og helt sikker gode positive ting ville også ske for jer!!!! Jeg glæder mig også, til at skrive tillykke med den nye spire på vej til jer!

Anmeld

23. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sender masser af positive tanker til dig... Jeg kan fuldt følge dig, at det bare føles helt sindsygt træls og uretfærdigt.

Jeg ved jo ikkehvordan det er at være i behandling, men jeg kan forestille mig, at det ikke er sjovt med kunstige ting og sager...

(ps jeg har flyttet tråden til barnløshedsbehandling)

Anmeld

23. juli 2009

oo

og så hyler jeg igen, fordi I allesammen er så søde
jeg har selvfølgelig ønsket hende tillykke og jeg glæder mig til at følge hendes graviditet, men for satan hvor kan et hjerte gøre ondt. og det føles så grimt, at tudbrøle over andres lykke...

forresten...jeg skrev netop indlægget i ordet er frit for at der kunne være flere der læste det, istedet for i barnløshedsbehandling, for det ikke er så tit man får et svar... (jeg debatterede faktisk med mig selv i nogle minutter om det skulle skrives på navlestrengen, barnløshedsbehandlingen eller ordet er frit)

Anmeld

23. juli 2009

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

og så hyler jeg igen, fordi I allesammen er så søde
jeg har selvfølgelig ønsket hende tillykke og jeg glæder mig til at følge hendes graviditet, men for satan hvor kan et hjerte gøre ondt. og det føles så grimt, at tudbrøle over andres lykke...

forresten...jeg skrev netop indlægget i ordet er frit for at der kunne være flere der læste det, istedet for i barnløshedsbehandling, for det ikke er så tit man får et svar... (jeg debatterede faktisk med mig selv i nogle minutter om det skulle skrives på navlestrengen, barnløshedsbehandlingen eller ordet er frit)

Hej søde,

ud med det... Og det er normalt... Jeg har det på samme måde hver gang... Min søster er gravid lige nu og vi har 5 kollegaer i en afdeling, der er på barsel lige nu... Var så skør i bolden i flere måneder, følte næsten at der er noget derude der ikke kan li mig... 
Men det gav mig også sparket til at komme igang med behandlingen selv igen...
Så mit råd er, tillad dig selv sorgen over ikke at være som alle andre... Det gør sgu pisse ondt...
Så er du bedre rustet og kan være glad på hendes vegne, når du er sammen med hende...
Og dig selv og dit kommende forløb...

Og søde... bare vent, om et år render du og jeg rundt med en kæmpe mave el. et barn i favnen...

Anmeld

23. juli 2009

oo

åh hvor jeg håber du får ret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.