Tilskud til deltagerbetaling, HF enkeltfag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.389 visninger
10 svar
1 synes godt om
27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Er der nogen herinde der har prøvet at søge tilskud til deltagerbetaling, da I skulle læse HF enkeltfag?
Og på hvilket grundlag? Fik i tilskuddet?

Jeg vil nemlig rigtig gerne starte på HF enkeltfag til januar, men synes godt nok det er svært at overskue rent økonomisk. Jeg er godt klar over at det er en engangsbetaling, men da det først er noget jeg har fundet ud af for nyligt, ser jeg ikke muligheden for at spare sammen til det for ret stor, nu hvor julen også kommer. Jeg er nemlig på kh nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Isabella_mor

Hej piger

Er der nogen herinde der har prøvet at søge tilskud til deltagerbetaling, da I skulle læse HF enkeltfag?

Jeg vil nemlig rigtig gerne starte på HF enkeltfag til januar, men synes godt nok det er svært at overskue rent økonomisk. Jeg er godt klar over at det er en engangsbetaling, men da det først er noget jeg har fundet ud af for nyligt, ser jeg ikke muligheden for at spare sammen til det for ret stor, nu hvor julen også kommer. Jeg er nemlig på kh nu.

Hvos du tager en to årig HF er det gratist. 

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Hvos du tager en to årig HF er det gratist. 

Det er jeg godt klar over, men jeg har både 1. Og 2. G fra gymnasiet og mangler kun enkelte fag for at have det mit (forhåbenligt) kommende studie kræver :-)

Anmeld

28. oktober 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Det er jeg godt klar over, men jeg har både 1. Og 2. G fra gymnasiet og mangler kun enkelte fag for at have det mit (forhåbenligt) kommende studie kræver :-)

Du kan vel få merit, har du ikke talt med en studievejleder?

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Du kan vel få merit, har du ikke talt med en studievejleder?

Det skal jeg på fredag :-)

Anmeld

28. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hej piger

Alle de fag diu har bestået må du ikke tag igen på samme niveau, men du får merit.... tvivler på du kan få tilskud til fagene.... Medmindre du er på kh?  Hvis du ender ud med en hel hf får su penge retur for de fag du har betalt og bestået på vuc 

Anmeld

28. oktober 2013

Ploffer

Anonym skriver:

Hej piger

Da jeg gik fra kh til HF betalte kommunen min deltagerbetaling så prøv at ringe til din sagsbehandler

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Alle de fag diu har bestået må du ikke tag igen på samme niveau, men du får merit.... tvivler på du kan få tilskud til fagene.... Medmindre du er på kh?  Hvis du ender ud med en hel hf får su penge retur for de fag du har betalt og bestået på vuc 

Jeg er på kh sidder faktisk på jobcenteret nu og skal til samtale om lidt, så kan jeg prøve at forhøre mig

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ploffer skriver:

Da jeg gik fra kh til HF betalte kommunen min deltagerbetaling så prøv at ringe til din sagsbehandler

Se mit svar ovenover

Anmeld

28. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Det ville undte mig hvis du ikke får tilskud, da man jo godt vil have folk i arbejde/uddannelse og væk fra kh. Så hvis jeg var dig ville jeg tale med min sagsbehandler.
Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.