Til jer som har været til ts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
12 svar
2 synes godt om
27. oktober 2013

Rikke vuholm

Hej alle sammen.

jeg har bestilt en ts i 7+4. Hvordan så det ud for jer, kunne i se om barnet er sund og rask eller bare størrelsen på den lille og om hjertet slår. 

Jeg har bestilt en for at give mig om mine omgivelser tro på at det nok skal gå og at det ender ud i en fantastisk dejlig sprutte 

Ville i tage en senere eller venter til nf?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

justagirl

Rikke vuholm skriver:

Hej alle sammen.

jeg har bestilt en ts i 7+4. Hvordan så det ud for jer, kunne i se om barnet er sund og rask eller bare størrelsen på den lille og om hjertet slår. 

Jeg har bestilt en for at give mig om mine omgivelser tro på at det nok skal gå og at det ender ud i en fantastisk dejlig sprutte 

Hel klart vente til NF! det får du mest ud af! og s¨å bestil en i ugerne hvor du venter på MD :I

Anmeld

27. oktober 2013

FrkZier

Rikke vuholm skriver:

Hej alle sammen.

Jeg var til en del tidlige scanninger pga. tidligere MA - jeg synes det var en helt fantastisk oplevelse da jeg var til første scanning 6+5 også selvom det kun var en lille bitte klat på skærmen.

Det 'eneste' man kunne se var at størrelsen på spiren passede til hvor langt jeg var henne og at der var hjerteblink

meeeeeeeeeeen - der er jo ingen der siger du ikke både kan købe dig til en tidlig scanning OG en senere efter MD

vi var også til 3D/4D scanning i uge 30

Anmeld

27. oktober 2013

et-ønske

Rikke vuholm skriver:

Hej alle sammen.

Jeg var til TS den 7+1 og jeg kunne se de to hjerte blinke, men ellers var der ikke meget at se.
Det giver bestemt en ro og tryghed at have set der var liv - men jeg er ikke sikker på at jeg selv ville have betalt for den

Anmeld

27. oktober 2013

**Ønskebabyen

Rikke vuholm skriver:

Hej alle sammen.

Du ser hjerteblink, og så måler de hvor stort barnet er. Det er jo bare en klump, så fuldstændig umuligt at se om barnet er sund og rask.. Der må du væbne dig med tålmodighed til NF scanningen

Anmeld

27. oktober 2013

Rødhætte

Rikke vuholm skriver:

Hej alle sammen.

Jeg var til det i min sidste graviditet, og skal helt sikkert også til det i denne. Der er ikke meget at se, men den tryghed der er i at se et lille hjerte blinke og vide det lever er alle pengene værd  

Anmeld

27. oktober 2013

Lykke:)

Jeg fik en skanning omkring 7+ da jeg havde blødt. Synes det var fantastisk at se et lille hjerte slå!

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym101

Du ser et hjerte og en klat
Jeg blev akut scannet i 10+ og der lignede det stadig en bønne

Vent til nakkefoldscanningen og få hele "baby" oplevelsen med, det er hele ventetiden værd!

Anmeld

27. oktober 2013

modesty

Hej alle sammen.

Jeg fik TS på hospitalet fordi vi havde været igennem IVF behandling (det er standard procedure).

Ellers havde jeg ventet til NF, helt klart.

Du kan ikke se noget der bare minder om et barn, der er en lille plet, that's it.

Det er selvfølgelig dejligt at få at vide at hjertet slår. 

Om barnet er sundt og raskt, ved man jo reelt set først til MD scanningen.

Anmeld

27. oktober 2013

Kløver

Med begge mine har jeg fået tidlig scanning og ca i uge 6 set hjerteblink
Har ved min søn udover nf og md købt scanning i uge 9, 3d(uden køn) uge ca 16 og igen 3d uge 28

Har ved min datter, været til nf, tidlig md uge 15, md uge ca 19 og selv købt kønsscanning uge 16 og 3D i uge 25/28 ( var inde uge 25 men bedt om at komme igen da billederne ikke blev så gode )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.