Anbefal en god cross trainer til hjemmebrug..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.682 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. oktober 2013

Den lykkelige

Jeg synes ikke tiden, eller lysten er der til fitness center.. tænker at købe en cross trainer til herhjemme.. men har før haft motions udstyr til hjemmebrug hvor jeg er blevet så træt af det fordi det har knirket, ikke været robust osv.. hvilken model er god og robust? NOgen som ved?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

Giraffen

Den lykkelige skriver:

Jeg synes ikke tiden, eller lysten er der til fitness center.. tænker at købe en cross trainer til herhjemme.. men har før haft motions udstyr til hjemmebrug hvor jeg er blevet så træt af det fordi det har knirket, ikke været robust osv.. hvilken model er god og robust? NOgen som ved?

jeg ville meget hellere anbefale dig at følge nogle virkelig gode træningsvideoer og investere i nogle håndvægte/elastikker og en måtte jeg er pt igang med projekt vaskebræt - kun gjort muligt pga hjemmetræning - droppe fitness-centret for et års tid siden

bare et godt råd til en der også tidligere har overvejet ét stykke udstyr, men nu slet ikke kan se det som nogen fordel

Anmeld

27. oktober 2013

Den lykkelige

Giraffen skriver:

jeg ville meget hellere anbefale dig at følge nogle virkelig gode træningsvideoer og investere i nogle håndvægte/elastikker og en måtte jeg er pt igang med projekt vaskebræt - kun gjort muligt pga hjemmetræning - droppe fitness-centret for et års tid siden

bare et godt råd til en der også tidligere har overvejet ét stykke udstyr, men nu slet ikke kan se det som nogen fordel

Men jeg skal tabe mig 35 kg.. så skal ikke "bare" stramme op, men virkelig svede igennem 

Anmeld

28. oktober 2013

Mette Jørgensen - Mammashop

Hej den lykkelig

Der findes jo rigtig meget udstyr til hjemmetræning som er i god kvalitet - tror lidt det er som meget andet, at kvalitet koster

Jeg har tidligere købt produkter igemme Abilica (deres fysiske butik i Århus) men de har et en online butik som måske var et besøg værd. Hvis det lige er crosstrainer du er på udkig efter, så har de et kæmpe udvalg der :  http://abilicaonline.dk/kategori/crosstrainer/

Kan dog ikke sige om der er nogen model der passer perfekt til dig - men hvis du har mulighed, så har de rigtig god service i deres butik 

Men som de andre forslår, så er der jo også en masse andre lidt mindre udstyrs typer, som måske kunne benyttes tol formålet :-)

Tillykke med de 35 kg forresten 

/Mette

Anmeld

28. oktober 2013

Giraffen

Den lykkelige skriver:

Men jeg skal tabe mig 35 kg.. så skal ikke "bare" stramme op, men virkelig svede igennem 

jeg kan bare sige at jeg lå på ca 64 kg fast da jeg trænede i fitness og løb osv - efter jeg er begyndt kun at hjemmetræne er jeg nede på 56 kg

så JA det er muligt det handler bare om at bruge det rigtige

jeg kan stærkt anbefale:

Team Beachbodys videoer - især med Shaun T og Tony Horton

og ikke mindst Jillian Michaels videoer (30 day shred er gratis på youtube) men synes hendes Body Revolution er den bedste af dem

og hvis du så kombinerer det med fx MyFitnessPall app'en (tracker kost og motion) og så bruger en pulsmåler når du træner så er det nærmest dømt til at lykkedes

Jeg har hvertfald kæmpet en brav kamp med de sidste kg inden jeg startede på ovenstående og jeg har altid været i rigtig go form og spist sundt (bare uvidende)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.