Barselsgave, hvad skal jeg give, hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.385 visninger
9 svar
9 synes godt om
27. oktober 2013

MilleRasmussen

Hejsa..

Hvad skal jeg købe til min bedsteveninde og hendes datter, når hun er kommet ud til verden? Hun er sat til på lørdag og ved ikke lige, syntes at de har købt ALT!!!

Jeg gider ikke at give tøj da de har så meget, hun vokser ud af det og får endnu mere når hun har født, hvad skal jeg give??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

ano14316

MilleRasmussen skriver:

Hejsa..

Hvad skal jeg købe til min bedsteveninde og hendes datter, når hun er kommet ud til verden? Hun er sat til på lørdag og ved ikke lige, syntes at de har købt ALT!!!

Jeg gider ikke at give tøj da de har så meget, hun vokser ud af det og får endnu mere når hun har født, hvad skal jeg give??

Til mor giver du et gavekort på en massage, det har man virkelig behov for når man begynder at amme..

Lillepigen giver du en lille hyggelig nusseklud eller bamse... Du skal sørger for at købe en der ikke koster en formue og som man kan købe flere af i tilfælde af at den bliver ynglings tingen.. jeg anbefaler gerne noget fra teddykompaniet.
Du kan også købe sådan en bamse man kan lægge en varmepose med korn ind i, sådan en man varmer i mikrooven.. den er guld værd 1. Gang baby har ondt i maven, eller man skal ud og det er koldt...

Anmeld

27. oktober 2013

FrkZier

MilleRasmussen skriver:

Hejsa..

du kunne jo lave sådan et 'minde billede' efter hun er født, med navn, fødselsdag, vægt, længde osv. og så i en fin ramme

Anmeld

27. oktober 2013

Mother-love

Da min kærestes bedste kammerat blev far for første gang lavede jeg en kurv som jeg ville have elsket at få da jeg fødte vores datter.
Kurven indholdte.
En nusseklud
Et lille bomulds tæppe( fra hogm)
Et sæt tøj
En body
2 sutter
En suttekæde
D-dråber
Lidt creme
Babyolie
3 stofbleer
2 brikker mme
En sutteflaske
Ammeindlæg
BodyCreme samt fodcreme til mor
Tilskud på gavekort til massage til mor.

Ved godt kurven indeholder meget. Men man kan jo gøre det mindre. Jeg synes ihvertfald det ville være en kurv jeg ville elske at få.

Anmeld

28. oktober 2013

MilleRasmussen

Tak for ideer .

Hun har fået d dråber af mig, og en masse andet små praktikse ting, må se!!

Anmeld

28. oktober 2013

CroQuis

Jeg er faldet for disse:

Men venter selv med at købe til jeg har født, så jeg kan få i en farve der passer til kønnet på baby 

http://www.secondsale.dk/pynt/eget-design-ophaeng-med-dyrfigurer

Hun laver flere forskellige ting til barnevogn osv 

Anmeld

28. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Købte en bidering-ting der kan kommes i køleskab, og en rangle med ophæng så den kan sidde fast på barnevognen eller legetæppet.

Anmeld

28. oktober 2013

LilleSmølf

Kender ikke dit budget men Memozz (google), min-vuggevise.dk og sjov-bog.dk er helt klart et kig værd (:

Af bideringe er Sophie the Giraffe guld værd.

Og  til den nybagte mor der finder tid til massage. Jeg kunne ikke engang få tid til at tisse 

Anmeld

23. august 2014

MonaogPeter

Kære Mille, 

jeg har for kort tid siden set en gave med mange nyttig ting i, bare når din veninde skulle føde igen  

Det var en blekage. Jeg gav en til min kusine - det var en stor sucess. Jeg har købt den her:  http://www.purpleandpink.dk/

Mona 

Anmeld

23. august 2014

debbie19

en O ball er altid en sikkert hit som barsels gave.. for når barnet begynder den aldre hvor gummerne klør så er o ball et hit den holder til meget kan faktisk ikke rives i stykker af en voksen ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.