Erfaring med at rengøre Odder Zip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.838 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. oktober 2013

Nea85

Hej med jer!

Efter ca. 2½ års brug er inderforet og forlæderet på vores barnevogn efterhånden ret nusset og plettet.

Jeg har haft vasket begge dele et par gange, men nu vil jeg prøve at få det helt rent.

Har I erfaringer eller gode råd at dele ud af?

Jeg mener, at begge dele kan vaskes ved 30 grader, men hvilke midler skal jeg mon bruge? De må jo ikke ødelægge stoffet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

2babygirls

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Efter ca. 2½ års brug er inderforet og forlæderet på vores barnevogn efterhånden ret nusset og plettet.

Jeg har haft vasket begge dele et par gange, men nu vil jeg prøve at få det helt rent.

Jeg mener, at begge dele kan vaskes ved 30 grader, men hvilke midler skal jeg mon bruge? De må jo ikke ødelægge stoffet..

Jeg bruger bio tex spray når der er pletter på min Odder victory
Det har fungeret fint, og så 40 grader

Anmeld

27. oktober 2013

1990h

Nea85 skriver:

Hej med jer!

har kun vasket inderstoffet det hvide på alm vask

Anmeld

27. oktober 2013

Nea85

2babygirls skriver:

Jeg bruger bio tex spray når der er pletter på min Odder victory
Det har fungeret fint, og så 40 grader

Tak for svar!
Sprøjter du det på lige inden det vaskes, eller lader du det sidde og virke i et par timer?
Må indrømme at jeg også har vasket det på 40 grader Vi har ikke egen vaskemaskine, og maskinerne i kælderen kan kun vaske ved min. 40 grader medmindre det er uldprogram

Anmeld

27. oktober 2013

Chevro

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Hej

Jeg ligger det hvide i blød i en pose varmt vand, i 2-5 timer, afhængig af vor beskidt det er - med Vanish Crystal White, og vasker det på 40 grader ..

Det bliver som nyt

Anmeld

27. oktober 2013

Nea85

1990h skriver:

har kun vasket inderstoffet det hvide på alm vask

Jeg har også bare vasket det på almindeligt program med almindeligt vaskemiddel, men nu er det efterhånden godt nusset, og jeg kunne godt forestille mig, at pletterne ikke vil gå af..

Jeg må prøve mig lidt frem

Anmeld

27. oktober 2013

Chevro

Chevro skriver:

Hej

Jeg ligger det hvide i blød i en pose varmt vand, i 2-5 timer, afhængig af vor beskidt det er - med Vanish Crystal White, og vasker det på 40 grader ..

Det bliver som nyt

Vi har ofte haft jord, skidt, chokoladekiks osv. til at sidde på sidderne Når man har barnevognen med alle steder hen, ender den med at blive godt beskidt

Anmeld

27. oktober 2013

2babygirls

Nea85 skriver:

Tak for svar!
Sprøjter du det på lige inden det vaskes, eller lader du det sidde og virke i et par timer?
Må indrømme at jeg også har vasket det på 40 grader Vi har ikke egen vaskemaskine, og maskinerne i kælderen kan kun vaske ved min. 40 grader medmindre det er uldprogram

Lader det lige virke nogle minutter, og det er som regel nok.. Afhængig af hvad der er spildt af mad i vognen

Anmeld

27. oktober 2013

Nea85

Chevro skriver:

Hej

Det bliver som nyt

Det må jeg prøve. Der er desværre også lidt pletter på forlæderet, og det tør jeg ikke rigtig lægge i blød i Vanish, da jeg er bange for at det tager en del af farven udvendigt..

Tak for svar

Anmeld

27. oktober 2013

Nea85

2babygirls skriver:

Lader det lige virke nogle minutter, og det er som regel nok.. Afhængig af hvad der er spildt af mad i vognen

Her har de siddet lidt tid
Vi har brugt klapvognen mest på det sidste, men da vi tog barnevognen frem i dag, opdagede jeg at den rent ud sagt var møgbeskidt

Vi venter en lillesøster til marts, og der skulle den jo helst være rigtig pæn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.