Mere NAN 1 eller bare NAN 2 fra nu af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
5 svar
3 synes godt om
27. oktober 2013

Jupiter

Kloge mødre, hjælp:

Jeg har lige knap en pose NAN 1 tilbage, men en masse NAN 2 og Arla Babymælk 2. Og så har jeg en enkelt NAN HA 2.
Min datter fylder 6 mdr. d. 12. november, og den her pose 1 varer måske til fredag.
Ville i købe nyt NAN 1, eller bare springe over på 2'eren? Kan NAN HA gøre overgangen nemmere, eller er det ikke nødvendigt/med effekt?
Hun spiser en (stor) portion grød og en (stor) portion mos om dagen (begge med frugtmos som dessert), og så får hun 2-3 flasker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

Hullabullabulla

Her bliver vi på 1'eren.. Ser egentlig ikke nogen grund til at gå over til 2'eren sålænge grød og mos varieres..

Anmeld

27. oktober 2013

Jupiter

Britt88 skriver:

Her bliver vi på 1'eren.. Ser egentlig ikke nogen grund til at gå over til 2'eren sålænge grød og mos varieres..

Hvad mener du med så længe grød og mos varieres? 

Anmeld

27. oktober 2013

Rockertand

Jupiter skriver:

Kloge mødre, hjælp:

Jeg har lige knap en pose NAN 1 tilbage, men en masse NAN 2 og Arla Babymælk 2. Og så har jeg en enkelt NAN HA 2.
Min datter fylder 6 mdr. d. 12. november, og den her pose 1 varer måske til fredag.
Ville i købe nyt NAN 1, eller bare springe over på 2'eren? Kan NAN HA gøre overgangen nemmere, eller er det ikke nødvendigt/med effekt?
Hun spiser en (stor) portion grød og en (stor) portion mos om dagen (begge med frugtmos som dessert), og så får hun 2-3 flasker.

Vi blev også på 1'eren, da maven havde bedre af det, men der blev jo spist godt og varieret udover det.
Brug det, du har lyst til, der er ikke nogen, der siger, at du skal skifte.

Anmeld

27. oktober 2013

Hullabullabulla

Jupiter skriver:

Hvad mener du med så længe grød og mos varieres? 

Mener så længe der serveres lidt varieret mad til barnet, altså forskelligt grød og mos, så er vitaminerne sikret

Du kan sagtens skifte til 2'eren men det er ikke et krav

Anmeld

27. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Jeg spurgte sp da Lukas var 6 måned og hun sagde jeg ikke skulle skifte, spurgte igen den anden da da han var 9 måneder og hun sagde jeg ikke skulle skifte når han fik så meget forskelligt mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.