Onsdag, d.31/7- 2013, fødte jeg den skønneste lille dreng.
Han var længe undervejs. Vandet gik allerede mandag aften og i løbet af natten tog veerne til. Jeg ringede til FG som ville se mig om morgenen kl9.30.. Afsted til aftalte tidspunkt men nu med virkelig svage veer :/
Jeg bliver undersøgt og livmoderhalsen er væk, så vi skal bare have gang i nogle veer.. Bliver kørt på en fødestue, får lavement og lagt ve-drop. Veerne tager stille og roligt til.
Jeg har bækkenløsning og oplever efter et par timer de værste smerter i mit liv, det er ikke veerne, men til gengæld følelsen af et åbent benbrud i mit bækken uanset stiling.. Jeg får lattergas men uden virkning, så sidste løsning er epiduralen. Havde egentlig sat mig for den ikke stod øverst på min smertelindringsliste, men fødslen skulle også være en god oplevelse
Så 3 cm åben blev den bestilt 
Epidural-manden Mikkel blev min redning og aldrig har de set så hurtig en virkning, han nåede knap at vende sig før jeg var skide fuld
Min kæreste og veninde spurgte om jeg ikke kunne mærke veerne og svaret var " Jo jo, de trykker lidt i numsen" 
Veerne gik i stå, hver gang de satte ve-droppet op slappede livmoderen ikke af, så de måtte skrue ned igen.Ved 3. vagtskifte var der et dyk i hans hjerteryrme og de var i tvivl om hans hoved stod rigtigt, så der stod hurtigt 3 læger og vurderede hvad der skulle ske. Han fik en dimmer på hovedet, så de kunne følge ham nøje.
Så skulle der ellers ventes.. Veerne skulle tage til uden at han led last og timerne gik. Det tog 6-7 timer før jeg åbnede mig de sidste 2 cm og da de så var væk, ventede vi yderligere på at han sank langt nok ned.
Der gik halvanden times tid mere og nu var pressetrangen så stor at jeg fik lov til at presse. Måtte vente en times tid mere for at se om han sank længere ned.
Endelig måtte jeg presse og den fik hele armen
44 min efter var han ude
Vi vidste ikke hvad det blev på forhånd, så jeg fik lov til selv at tjekke efter
Den skønneste lille baby-dreng lå på min mave og skreg i vilden sky
Havde en helt fantastisk fødsel selvom det tog 34 timer og er mine jordemødre evigt taknemmelige for den fantastiske oplevelse de gav mig, da de hjalp min søn til verden. Han er SÅÅÅÅ dejlig