Højgravid og vinterjakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
4 svar
1 synes godt om
27. oktober 2013

StineC

Jeg har termin til februar så jeg kommer jo til at gå hele vinteren med stor mave på. Nu er jeg ved at nå til det punkt hvor det er lige før jeg ikke kan lukke min normale varme jakke mere, og så kom jeg til at tænke på.. hvad gør jeg egentlig når det bliver minusgrader??
Jeg tænker bare lidt at det ville være så dumt at investere i en halvdyr ventejakke, som jeg jo ikke rigtigt kommer til at bruge efter.. Hvad gør i andre / gjorde i andre? Skal jeg bare finde en billig Bilkajakke købt i nogle numre for stor så den kan lukkes? Synes det er svært!
I må også meget gerne vise mig jeres vinterjakke så jeg kan få lidt inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

anynom

StineC skriver:

Jeg har termin til februar så jeg kommer jo til at gå hele vinteren med stor mave på. Nu er jeg ved at nå til det punkt hvor det er lige før jeg ikke kan lukke min normale varme jakke mere, og så kom jeg til at tænke på.. hvad gør jeg egentlig når det bliver minusgrader??
Jeg tænker bare lidt at det ville være så dumt at investere i en halvdyr ventejakke, som jeg jo ikke rigtigt kommer til at bruge efter.. Hvad gør i andre / gjorde i andre? Skal jeg bare finde en billig Bilkajakke købt i nogle numre for stor så den kan lukkes? Synes det er svært!

H&M har ventejakker til halv pris, så en den anden dag som kom ned i 200 kr Men hvor længe de kører kampagnen ved jeg ikke.

Anmeld

27. oktober 2013

FruPudderkvast

Eller en lækker strik til at have under din egen normale jakke og et stort halstørklæde

Anmeld

27. oktober 2013

DianaRJS

StineC skriver:

jeg har gjort det at jeg sådan set bare er kørt i bilka og købt en meget billig jakke i en meget stor størrelse så jeg vidste maven har kunnet være der

Anmeld

27. oktober 2013

LinLin

Jeg har en kollega der havde termin i februar - hun brugte en poncho

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.