Jeg fik min søn under uddannelse. var igang med 5 semester da han ankom og jeg har ikke holdt barsel. MEN jeg læste (er færdig nu) psykologi og der ligger undervisningen på ca. 4-6 timer om ugen. Jeg mødte op til de timer hvor faderen kunne passe ellers blev jeg hjemme med min baby. også læste jeg bare hjemmefra. Havde ham hjemme i 1-1/2 år så det var ikke fordi han kom tidligt i vuggestue. Man kan sagtens studerer med en baby på armen, det kræver bare rigtig meget selvdiciplin, og lidt held til at man får en nem baby. Men studier er langt fra ens, og jeg var heldig da psykologi er rigtig meget selvstudie.
Vil så sige at det var planen at han skulle i vuggestue så tidligt han kunne, de ca 6-7 måneder. Men da vi fik brevet om, at han havde fået en plads græd jeg som pisket, indtil min kære mand sagde at vi måtte finde en anden løsning. Så vi takkede nej til pladsen og han kom så først i vuggestue 1 år senere. Ens prioriteringer ændrer sig utrolig meget når man står med en baby. Så de planer man laver nu, kan sagtens blive vendt på hovedet når først baby kommer ud.
Held og lykke og tillykke med graviditeten 
Anmeld