39+1 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Ja den er slet ikke til at finde ud af den mave, så strutter den og så bliver den nærmest flad og så buler den stille udad igen.
men han maser godt nok også bar rumpetten ud af så derfor den får den runde form igen Haha

Hvor dejligt, og hvor bliver det spændende, tiden er godt nok gået stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Jnemlid

Hvor dejligt, og hvor bliver det spændende, tiden er godt nok gået stærkt

Ja det gør det nok, du har ret det er gået så stærkt, nogengange tænker jeg lidt for stærkt men nu kan jeg slet ikke vente den sidste tid an

Anmeld

27. oktober 2013

Clisolka

BigHope13 skriver:

wow hvor er det dog vildt at skulle helt ned i bunden og finde uge 40,

men ja nu er vi her, 39+1 siger den idag, 6 dage til termin, og ingen tegn på at lillemanden vil ud endnu. Men er sikker på at lige pludselig så overrasker han os og vil møde sine forældre som længes efter ham
der er ikke sket det store i ugens løb,
var dog til jordemoder tjek i onsdag 38+4 hvor alt bare var tip top i orden,
Han står urokkeligt fast i bækkenet , sf mål var på 38 og hun skønner ham til at veje omkring 3300 g på det tidspunkt.
Jeg har så en tid til onsdag igen hvor vi så snakker om hvad der skal ske hvis jeg går over en uge over termin.

ja ellers ikke så meget her fra.
I får lige et enkelt billede af dunken fra i dag

Smuk 

Nu er det snart du får ham i armene - hvor jeg dog glæder mig til at læse din fb 

Anmeld

27. oktober 2013

BigHope13

Babymor1013 skriver:

ÅÅ

Smuk 

Nu er det snart du får ham i armene - hvor jeg dog glæder mig til at læse din fb 

Åh hvor er du sød
Ihhh jeg glæder mig virkelig også til snart at have noget at berette om

Anmeld

27. oktober 2013

sulo

BigHope13 skriver:

Tusind tak, lad os håbe det sætter gang i noget

Det kunne være du skulle begynde at tænke på at han godt må vente et par uger ekstra med at komme ud, det var sådan mit fostervand gik, eller det vælger jeg i hvertfald at tro.

At bettemanden ville drille os ved at komme når vi mindst ventede ham, det er i hvertfald den eneste fornuftige forklaring jeg kan finde på hvorfor vandet gik.

Lægerne har ingen teori om hvorfor han ville ud så tidligt, andet end at jordemødrene her på sygehuset mente at der måtte være noget i vandet, de havde 3 gange så mange fødsler som normalt onsdag aften/nat hvor jeg skulle have været sat i gang.

Men hvor er du fin, sender alt det vestøv jeg ikke selv nåede at bruge

Anmeld

27. oktober 2013

BigHope13

sulo skriver:

HHah

Det kunne være du skulle begynde at tænke på at han godt må vente et par uger ekstra med at komme ud, det var sådan mit fostervand gik, eller det vælger jeg i hvertfald at tro.

At bettemanden ville drille os ved at komme når vi mindst ventede ham, det er i hvertfald den eneste fornuftige forklaring jeg kan finde på hvorfor vandet gik.

Lægerne har ingen teori om hvorfor han ville ud så tidligt, andet end at jordemødrene her på sygehuset mente at der måtte være noget i vandet, de havde 3 gange så mange fødsler som normalt onsdag aften/nat hvor jeg skulle have været sat i gang.

Men hvor er du fin, sender alt det vestøv jeg ikke selv nåede at bruge

Haha god teori den køre farmanden herhjemme på lige i øjeblikket. han har haft nogle dage hvor han har været halv syg så han har sagt flere gange om dagen, åh gud jeg håber ikke der sker noget lige nu, det orker jeg bare slet ikke osv Haha.
og vil også sige min (u)tålmodighed er meget skiftende det ene øjeblik er jeg slet ikke klar og nyder alene tiden med mig selv og kæresten og ja det andet øjeblik lægges jeg bare sådan efter at få ham at se og holde ham i mine arme.

Det må alligevel være noget af en overraskelse at han sådan ville ud sådan før tid, og sjovt at de så lige havde så travlt den dag. men ja måske der har været noget i vandet Hehe

jeg håber i har det godt i jeres lige nye familie

og ja tak bare send alt du overhovedet har tilbage

Anmeld

27. oktober 2013

sulo

BigHope13 skriver:

Haha god teori den køre farmanden herhjemme på lige i øjeblikket. han har haft nogle dage hvor han har været halv syg så han har sagt flere gange om dagen, åh gud jeg håber ikke der sker noget lige nu, det orker jeg bare slet ikke osv Haha.
og vil også sige min (u)tålmodighed er meget skiftende det ene øjeblik er jeg slet ikke klar og nyder alene tiden med mig selv og kæresten og ja det andet øjeblik lægges jeg bare sådan efter at få ham at se og holde ham i mine arme.

Det må alligevel være noget af en overraskelse at han sådan ville ud sådan før tid, og sjovt at de så lige havde så travlt den dag. men ja måske der har været noget i vandet Hehe

jeg håber i har det godt i jeres lige nye familie

og ja tak bare send alt du overhovedet har tilbage

Som en del siger, de kommer når de er klar til det og ikke altid når man synes de skal komme

Men må indrømme at den følelse man forventer der kommer når man holder sit barn første gang, er helt anderledes end jeg havde forventet, måske fordi de hele gik så stærkt og at jeg slet ikke synes jeg var klar til det på det tidspunkt.

Ja det var noget af en overraskelse, jeg var helt overbevist om at jeg bare lige skulle kigges på og så blev jeg sendt hjem igen, men næ nej sådan ville den lille "grankogle" det ikke det ikke.

Jeg skal nok sende alt det ve støv jeg har til overs videre, jeg har ikke brugt ret stor del af min portion i hvertfald ikke af presseveerne, tre stk var alt jeg behøvede

Anmeld

27. oktober 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Ja det gør det nok, du har ret det er gået så stærkt, nogengange tænker jeg lidt for stærkt men nu kan jeg slet ikke vente den sidste tid an

Bliver så dejligt, har været fedt st følge din mave så bliver også fedt at følge når han ankommer bliver helt fantastisk

Anmeld

27. oktober 2013

BigHope13

sulo skriver:

e

Som en del siger, de kommer når de er klar til det og ikke altid når man synes de skal komme

Men må indrømme at den følelse man forventer der kommer når man holder sit barn første gang, er helt anderledes end jeg havde forventet, måske fordi de hele gik så stærkt og at jeg slet ikke synes jeg var klar til det på det tidspunkt.

Ja det var noget af en overraskelse, jeg var helt overbevist om at jeg bare lige skulle kigges på og så blev jeg sendt hjem igen, men næ nej sådan ville den lille "grankogle" det ikke det ikke.

Jeg skal nok sende alt det ve støv jeg har til overs videre, jeg har ikke brugt ret stor del af min portion i hvertfald ikke af presseveerne, tre stk var alt jeg behøvede

Så bare hit med det Haha

hvor er det også bare vildt at det gik så stærkt, kan godt forstå at det er svært at være sådan med talt klar. da min mave sank i uge 37 synes jeg at nu kom fornemmelsen af at nu gad jeg bare ikke vente mere men ja nu der gået yderligere 2 uger og intet tegn på noget så psyken har været igennem en del op og nedture her. og selvom man nok bliver overrasket uanset hvornår det begynder så man nok mere forberedt når man nærmer sig terminsdatoen

Anmeld

27. oktober 2013

Muhmi

BigHope13 skriver:

wow hvor er det dog vildt at skulle helt ned i bunden og finde uge 40,

men ja nu er vi her, 39+1 siger den idag, 6 dage til termin, og ingen tegn på at lillemanden vil ud endnu. Men er sikker på at lige pludselig så overrasker han os og vil møde sine forældre som længes efter ham
der er ikke sket det store i ugens løb,
var dog til jordemoder tjek i onsdag 38+4 hvor alt bare var tip top i orden,
Han står urokkeligt fast i bækkenet , sf mål var på 38 og hun skønner ham til at veje omkring 3300 g på det tidspunkt.
Jeg har så en tid til onsdag igen hvor vi så snakker om hvad der skal ske hvis jeg går over en uge over termin.

ja ellers ikke så meget her fra.
I får lige et enkelt billede af dunken fra i dag

SÅÅÅÅÅ Fin! 

Glæder mig til at se hvad det er for en lille krudtugle der ligger derinde og gemmer sig   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.