BigHope13 skriver:
Haha god teori
den køre farmanden herhjemme på lige i øjeblikket. han har haft nogle dage hvor han har været halv syg så han har sagt flere gange om dagen, åh gud jeg håber ikke der sker noget lige nu, det orker jeg bare slet ikke osv Haha.
og vil også sige min (u)tålmodighed er meget skiftende det ene øjeblik er jeg slet ikke klar og nyder alene tiden med mig selv og kæresten og ja det andet øjeblik lægges jeg bare sådan efter at få ham at se og holde ham i mine arme.
Det må alligevel være noget af en overraskelse at han sådan ville ud sådan før tid, og sjovt at de så lige havde så travlt den dag. men ja måske der har været noget i vandet Hehe
jeg håber i har det godt i jeres lige nye familie
og ja tak bare send alt du overhovedet har tilbage
Som en del siger, de kommer når de er klar til det og ikke altid når man synes de skal komme
Men må indrømme at den følelse man forventer der kommer når man holder sit barn første gang, er helt anderledes end jeg havde forventet, måske fordi de hele gik så stærkt og at jeg slet ikke synes jeg var klar til det på det tidspunkt.
Ja det var noget af en overraskelse, jeg var helt overbevist om at jeg bare lige skulle kigges på og så blev jeg sendt hjem igen, men næ nej sådan ville den lille "grankogle" det ikke det ikke.
Jeg skal nok sende alt det ve støv jeg har til overs videre, jeg har ikke brugt ret stor del af min portion
i hvertfald ikke af presseveerne, tre stk var alt jeg behøvede
Anmeld