Ville i kunne det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.184 visninger
20 svar
5 synes godt om
27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ville i kunne bo i en lejlighed på 44 kvm? (1-v)

Hvis i sparede 3.500 om måneden?

Eller tage en på 85 kvm (3-v), der jo så koster 3.500 kr mere om måneden. (4000 kr vs 7500)

De er begge godt indrettet med egne store haver og egen indgang til.

Ved ikke om det er det værd, selvom det er mange penge, hvilket vi godt kunne bruge, men vi har også råd til den anden, dog kunne det værre dejligt med et større rådighedsbeløb, mere luft og ro i sjælen.

Åh hjælp. Det kunne være så dejligt med de ekstra penge og alligevel.. Er det det værd?

Vi er 2 voksne og baby. Er vant til lidt plads (56 kvm og 68 dårligt indrettet kvm).

Kom med jeres synspunkter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ville i kunne bo i en lejlighed på 44 kvm? (1-v)

Hvis i sparede 3.500 om måneden?

Eller tage en på 85 kvm (3-v), der jo så koster 3.500 kr mere om måneden. (4000 kr vs 7500)

De er begge godt indrettet med egne store haver og egen indgang til.

Ved ikke om det er det værd, selvom det er mange penge, hvilket vi godt kunne bruge, men vi har også råd til den anden, dog kunne det værre dejligt med et større rådighedsbeløb, mere luft og ro i sjælen.

Åh hjælp. Det kunne være så dejligt med de ekstra penge og alligevel.. Er det det værd?

Vi er 2 voksne og baby. Er vant til lidt plads (56 kvm og 68 dårligt indrettet kvm).

Kom med jeres synspunkter

Det skal lige siges at vi har levet meget stramt i en lejlighed til 10.000 kr nu. Vi har så også haft mange dyre udgifter hver måned ved siden af, det er slut nu.
Så vi ville godt snart kunne leve uden at vende hver en 25-øre. så økonomi har været en stor bekymring herhjemme i lang tid.

Anmeld

27. oktober 2013

B&J

med et barn på 44kvm

nej tak det er min ærlig mening. ja det andet er sure penge ekstra men der bliver mere frirum til jer som forælder og det har man tit mere brug for ind penge...

men vi ser jo alle forskelliget på det i kan ikke få en lejlighed til mellem pris men stadig en 2-3værelset???? kommer jo an på hvor i bor selv ang prisen

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

med et barn på 44kvm

nej tak det er min ærlig mening. ja det andet er sure penge ekstra men der bliver mere frirum til jer som forælder og det har man tit mere brug for ind penge...

men vi ser jo alle forskelliget på det i kan ikke få en lejlighed til mellem pris men stadig en 2-3værelset???? kommer jo an på hvor i bor selv ang prisen

Tak for svar
Vi har fået tilbudt en 1 værelses og en 3 værelses, men der er lang tid til der bliver en 2 værelses ledig, og vi skal bare væk fra denne her dyre husleje.

Jeg tænker også at vi evt ville få spat af hinanden og rod samtidig med en baby.
Samtidig ved jeg også hvor meget en presset økonomi kan stresse

Anmeld

27. oktober 2013

SHERO

Tjah måske, hvis det var imidlertidig, men tror jeg ville prøve at finde en mellem ting, tror i hurtigt ville blive træt af det, og hvis man så ville flytte efter et års tid eller halvanden så er indskuddet ligesom spildt.. så tror jeg ville prøve at finde en god 2. Vær. I stedet...

Anmeld

27. oktober 2013

B&J

Anonym skriver:

Tak for svar
Vi har fået tilbudt en 1 værelses og en 3 værelses, men der er lang tid til der bliver en 2 værelses ledig, og vi skal bare væk fra denne her dyre husleje.

Jeg tænker også at vi evt ville få spat af hinanden og rod samtidig med en baby.
Samtidig ved jeg også hvor meget en presset økonomi kan stresse

jaaa nemlig det er hårdt med med økonomien kender det selv har selv stået i lort til halsen for at sige det mildt..

men jeg elsker vores lejlighed børneværelse og værelse til os vi har privatliv og vi har plads  og penge er sure at skal af med men ja det er sådan det er jeg vil slet ikke kunne leve så småt når vi er 3

der vil være børnelegetøj over alt og jeres ting over alt og i skal ryde op hele tiden fordi der er så små osv.. ej der er så mange negative ting ved en lille lejlighed især når man er en familie på 3

i kan jo heller ikke invitere en masse med hjem for der er ikke plads

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaaa nemlig det er hårdt med med økonomien kender det selv har selv stået i lort til halsen for at sige det mildt..

men jeg elsker vores lejlighed børneværelse og værelse til os vi har privatliv og vi har plads  og penge er sure at skal af med men ja det er sådan det er jeg vil slet ikke kunne leve så småt når vi er 3

der vil være børnelegetøj over alt og jeres ting over alt og i skal ryde op hele tiden fordi der er så små osv.. ej der er så mange negative ting ved en lille lejlighed især når man er en familie på 3

i kan jo heller ikke invitere en masse med hjem for der er ikke plads

Nej det er rigtigt..
Vi ville nok blive godt og grundigt trætte af at bo på 44 kvm.
Vi vil alligevel spare 2.500 i den på 85 kvm i forhold til den vi bor i nu

Håber vi får lidt luft i økonomien snart, det kan virkelig tage livet af en.

Anmeld

27. oktober 2013

B&J

Anonym skriver:

Nej det er rigtigt..
Vi ville nok blive godt og grundigt trætte af at bo på 44 kvm.
Vi vil alligevel spare 2.500 i den på 85 kvm i forhold til den vi bor i nu

Håber vi får lidt luft i økonomien snart, det kan virkelig tage livet af en.

2.500kr er også mange penge husk på det gode i at det er det i sparre og håber i snart får mere luft i økonomien, men lige meget hvad i får plads og det er såååå vigtigt også

Anmeld

27. oktober 2013

lineog4

Så skulle den lille lejlighed være enormt godt indrettet hvis jeg kunne klare det to voksne og en baby ja sågar bare to voksne ;-) den skulle have er stort køkken jeg kunne trække mig ud i og være bare mig feks. 

Jeg tror umiddelbart ikke med mindre intet andet var muligt at jeg ville gå under en toværelses med et barn. Når det er en baby kan man meget, men der ikke lang tid til baby er en tumling og roder, er alle vejne osv osv osv. 

Men på den anden side er 3500 om mnd mange penge, så kan man indrette sig ud af det ville jeg nok være fristet.

Anmeld

27. oktober 2013

LMX

Jeg vil sige at de første par år mens barnet er lille kunne jeg godt bo på så lidt plads, men herefter ville jeg nok så småt blive sindssyg 

Så det er jo et spørgsmål om I evt vil flytte igen om 2-3år? (Indskud osv)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.