Gravid på piller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
5 svar
1 synes godt om
26. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hmm. Jeg er på piller. Har måske glemt en enkelt for to mdr siden.. men der knaldede vi så ikke ugen efter for lige at passe på som der står. Derfor synes jeg heller ikke jeg burde være gravid. Vi knaldede sidst fir 7-8 dage siden og pludselig i eftermiddag får jeg et godt stik iden ene side forneden. Føltes som da jeg blev gravid med de andre. Men det var noget jeg hurtigt lod passere igen. Indtil jeg i aften opdager en pletblødning. Der må jeg indrømme jeg fik et mindre panikanfald. Ved der er mulighed for det bare er en regulær pletblødning. Men sammen med det jag blev jeg bare bekymret.
Vi skal ikke have flere. Jeg er lige startet på en uddannelse. Puha. Håber virkelig det ikke er noget. Nogen der har prøvet noget lignende uden der var grund til panik:-)? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

B&J

hvis du havde glemt en p-pille for 2 mdr siden  og først nu du bløder lidt jamen det kan jo skyldes så meget og slet ikke pga du er gravid.

du kan evt også have blærebetændelse

Anmeld

27. oktober 2013

Sijac

Anonym skriver:

Hmm. Jeg er på piller. Har måske glemt en enkelt for to mdr siden.. men der knaldede vi så ikke ugen efter for lige at passe på som der står. Derfor synes jeg heller ikke jeg burde være gravid. Vi knaldede sidst fir 7-8 dage siden og pludselig i eftermiddag får jeg et godt stik iden ene side forneden. Føltes som da jeg blev gravid med de andre. Men det var noget jeg hurtigt lod passere igen. Indtil jeg i aften opdager en pletblødning. Der må jeg indrømme jeg fik et mindre panikanfald. Ved der er mulighed for det bare er en regulær pletblødning. Men sammen med det jag blev jeg bare bekymret.
Vi skal ikke have flere. Jeg er lige startet på en uddannelse. Puha. Håber virkelig det ikke er noget. Nogen der har prøvet noget lignende uden der var grund til panik:-)? ?

Jeg ville nok teste hvis din menstruation ikke kommer i din pause, eller ikke er som den plejer. Jeg tænker ikke at den glemte pille kan være årsagen til en eventuelt graviditet, men måske bare usikkerheden der er ved p-piller. Har to veninder der begge er blevet gravide, på korrekt taget piller, den ene har 2 børn.

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvis du havde glemt en p-pille for 2 mdr siden  og først nu du bløder lidt jamen det kan jo skyldes så meget og slet ikke pga du er gravid.

du kan evt også have blærebetændelse

Nej det var også mere ment som forklaring. At jeg egentlig synes vi havde gjort det korrekt:-) manden sagde bare at oddsene for en smutter var mega lille så han var ikke så bekymret
Men han synes alligevel jeg skal tisse på en pind om nogle dage. Just incase.

Anmeld

27. oktober 2013

B&J

Anonym skriver:

Nej det var også mere ment som forklaring. At jeg egentlig synes vi havde gjort det korrekt:-) manden sagde bare at oddsene for en smutter var mega lille så han var ikke så bekymret
Men han synes alligevel jeg skal tisse på en pind om nogle dage. Just incase.

hvis i er usikker og din mens er udblevet ja så syntes jeg også

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg har ikke holdt pille pause to mdr... Så ja, jeg aner ikke lige hvordan jeg skulle være blevet gravid, ikke desto mindre føler jeg mig godt nok lidt gravid. Fik i dag mens murren og har det lige nu også. Men det kunne godt komme hvis mens var på vej trods pillerne.
Tager fortsat mine piller indtil jeg evt kan teste. For så går der i hvert fald ikke rod i det hvis det er. Men har ikke taget min medicin da man faktisk slet ikke må blive gravid mens man tager det så tør ikke tage det ene her uge før jeg får afklaring. Og er vi så heldige jeg ikke er gravid, så tror jeg manden vil have snittet, for det har gjort os pænt bekymrede....
Men eftersom jeg stadig tager piller og ikke burde have æl og bestemt ikke brude være gravid, bed jeg heller ikke hvor jeg så skulle kunne teste. Så må prøve mig frem med et par dages mellemrum og se
Har bestilt test med posten der nok kommer i morgen, så kan jeg da prøve der. Men er nu lidt nervøs indtil der er afklaring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.