Babyshower...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
8 svar
6 synes godt om
26. oktober 2013

CH2012

Er der nogle der har nogle gode ideer til lege til babyshower?
Skal holde to babyshowers inden for okay kort tid, og har egentlig styr på maden, gæsterne osv. Men mangler lidt ideer til lege man ville kunne gøre brug af i løbet af arrangementet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

Aabye

CH2012 skriver:

Skal holde to babyshowers inden for okay kort tid, og har egentlig styr på maden, gæsterne osv. Men mangler lidt ideer til lege man ville kunne gøre brug af i løbet af arrangementet...

Holder man virkelig babyshower herhjemme i lille DK?

Anyhow.. Kan ikke lige hjælpe dig and lege osv.. Var bare nysgerrig

Anmeld

27. oktober 2013

C-Dog

Det holder den gravides veninder jo for den gravide, så jeg ville aftale at mødes på café og så aftale et par ting i ved hun ville synes om. Det er jo lidt som en polterabend bare for en gravid :-D men her i DK får man så ikke bare gaver og lækker brunch og så åbner man gaver og dem der har børn deler gode råd ud ;-)

Anmeld

27. oktober 2013

CH2012

C-Dog skriver:

Det holder den gravides veninder jo for den gravide, så jeg ville aftale at mødes på café og så aftale et par ting i ved hun ville synes om. Det er jo lidt som en polterabend bare for en gravid :-D men her i DK får man så ikke bare gaver og lækker brunch og så åbner man gaver og dem der har børn deler gode råd ud ;-)

Vi har arrangeret brunch og vil også bringe gave, men tænkte bare der kunne have været hyggeligt med lidt lege... Prøver at søge videre på nettet

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym101

Ja er babyshower ikke noget andre holder for den gravide?

Anmeld

27. oktober 2013

CH2012

Sandra Norit skriver:

Ja er babyshower ikke noget andre holder for den gravide?

Det er også derfor jeg er igang med at arrangere det... Det er ikk mig der er gravid Det er min søster og en veninde, så skal være med til at arrangere to, og ville så høre nogle ideer til lege Måske jeg ikk har udtrykt mig klart nok...

Anmeld

27. oktober 2013

BabyMus

CH2012 skriver:

Jeg synes der er nogle søde og gode ting i denne artikel fra babybusiness som man godt kunne bruge: http://www.babybusiness.dk/mit-hyggelige-babyshower.html 

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym101

CH2012 skriver:

Det er også derfor jeg er igang med at arrangere det... Det er ikk mig der er gravid Det er min søster og en veninde, så skal være med til at arrangere to, og ville så høre nogle ideer til lege Måske jeg ikk har udtrykt mig klart nok...

Arh okay
Jeg syntes ikke jeg så nogen steder i din tråd at det var til en veninde

Anmeld

27. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva med at pakke en gave ind i 20 lag gavepapir og æsker, så ska modtageren forsørge at åbne gaven, med grillhansker på. Mega sjovt

Leg tegn babyens udsene med lukket øjene... 

Hjælp dem med at få ordnet tånegle, og lav lidt wellness hjemme i stuen osv. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.