hvad mener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
7 svar
3 synes godt om
26. oktober 2013

Anonym trådstarter

min kæreste har altid været mere glad for sex end jeg, men han har altid accepteret hvis jeg har sagt at jeg ikke har lyst og nogle gange om har han da også spillet den af om morgenen inden arbejde da jeg ikke er den store fan af morgensex...

Nu er sagen så den at efter jeg er blevet gravid, så bliver dårlig af sex'en og det er nu mange dage siden vi sidst har haft sex... Jeg kan mærke på ham at han er ved at blive lidt frustreret over ingen sex før fødslen, for han tror ikke vi får tid og overskud til sex efter fødslen...

Jeg får lidt skyldfølelse over at afvise ham igen og igen, men når jeg nu ved at jeg bliver dårlig bagefter... 

Jeg vil heller ikke have at han skal føle jeg slet ikke vil ham længere, for det er jo ikke sådan det er...

Hvad gjorde I der også mistede (noget af) lysten til sex?... og hvad med jeres mænd?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

charlottekri

Nu ved jeg ikke hvad det præcist er, du får det dårligt af ved sex, men Kunne du ikke 'hjælpe' ham uden at han behøver at trænge ind i dig? Altså at i gejler op og så du spiller den af på ham og han evt får lov til at pille ved dig også? Så afviser du ham ikke helt og i får noget samvær på samme tid...

knus charlotte

Anmeld

27. oktober 2013

Newsence

fik det ikke dårligt men smerter efter ( de sidste 2 uger)

men mit forsklag vil være at forkæle ham på anden måde eks. ved blowjob, handjob

eller prøv med meget blid sex

Anmeld

27. oktober 2013

BigHope13

Anonym skriver:

min kæreste har altid været mere glad for sex end jeg, men han har altid accepteret hvis jeg har sagt at jeg ikke har lyst og nogle gange om har han da også spillet den af om morgenen inden arbejde da jeg ikke er den store fan af morgensex...

Nu er sagen så den at efter jeg er blevet gravid, så bliver dårlig af sex'en og det er nu mange dage siden vi sidst har haft sex... Jeg kan mærke på ham at han er ved at blive lidt frustreret over ingen sex før fødslen, for han tror ikke vi får tid og overskud til sex efter fødslen...

Jeg får lidt skyldfølelse over at afvise ham igen og igen, men når jeg nu ved at jeg bliver dårlig bagefter... 

Jeg vil heller ikke have at han skal føle jeg slet ikke vil ham længere, for det er jo ikke sådan det er...

Hvad gjorde I der også mistede (noget af) lysten til sex?... og hvad med jeres mænd?...

Hvordan bliver du dårlig??

Jeg er en af dem som har haft meget lyst under min graviditet, men klart er der blevet lavet lidt om på agten. Efterhånden som jeg er kommet længere hen kan manden ikke trænge så dybt og hårdt ind mere da det så bliver ubehageligt. Men vi har en masse hygge sex eller også så hjælper jeg ham på anden vis, hand eller blowjob.

Jeg synes i vores forhold det vigtigt at vi hjælper hinanden med lysten, altså han må gerne klare den selv også men han skal ikke gå og føle at han ikke må få noget.
Så tag en snak med din kæreste og se om ikke kan nå frem til en form for sex hvor i begge kan være med. At være gravid eller at have født skulle ikke gerne ødelægge ens intime forhold til hinanden.

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Hvordan bliver du dårlig??

Jeg er en af dem som har haft meget lyst under min graviditet, men klart er der blevet lavet lidt om på agten. Efterhånden som jeg er kommet længere hen kan manden ikke trænge så dybt og hårdt ind mere da det så bliver ubehageligt. Men vi har en masse hygge sex eller også så hjælper jeg ham på anden vis, hand eller blowjob.

Jeg synes i vores forhold det vigtigt at vi hjælper hinanden med lysten, altså han må gerne klare den selv også men han skal ikke gå og føle at han ikke må få noget.
Så tag en snak med din kæreste og se om ikke kan nå frem til en form for sex hvor i begge kan være med. At være gravid eller at have født skulle ikke gerne ødelægge ens intime forhold til hinanden.

Jeg får kvalme og nogle gange ondt i bækkenpartiet så jeg ikke kan andet end blive liggende i sengen...

Anmeld

27. oktober 2013

C-Dog

Blow job, handjob og mellem brysterne benyttede vi os af. For mig var det ret vigtigt at han stadig havde lyst til mig selv om jeg havde for ondt til rigtig sex så lavede vi en masse andet, så vi begge ligesom kunne mærke vi stadig er 'os'. :-)

Anmeld

27. oktober 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Jeg får kvalme og nogle gange ondt i bækkenpartiet så jeg ikke kan andet end blive liggende i sengen...

Og det er uanset hvordan i hygger eller?? Det aldrig rart når man ved det giver ubehag bagefter men måske i kunne prøve jer lidt frem på en stille og rolig måde sådan så du ikke bliver dårlig.

Anmeld

27. oktober 2013

Mick

Min kæreste har også mindre lyst til sex pt end jeg har, men vi har da stadigvæk sex, bare ikke hele tiden, og det virker helt fint for mig, jeg ved jo at det kommer i gang igennem når vores søn kommer til verden.

Du må hilse din mand og forklar at man skam nok skal få tid til sex efter fødslen, så han skal slet ikke være nervøs :-) sådan har det været hos os i hvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.