Så fik vi da også prøvet det.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.941 visninger
9 svar
24 synes godt om
26. oktober 2013

Anonym trådstarter

Dengang jeg var lille stak min lillebror af ned til mine forældres soveværelse natten, jeg løb efter ham fordi vi havde fået besked på at han skulle blve på værelset. han var allerede gået ind til min mor og far og stod i døren indtil soveværelset og jeg så mine forældre doing the dirty thing.! 

Jeg havde vel været 6-7 år. Og det er en oplevelse jeg sent vil glemme.

Og jeg blev virkelig flov og synes det var utrolig pinligt og mærkeligt at gå ind på mine forældre der har sex.!

MEN.! Nu er det sket her.! Vores lille dreng som snart bliver 3 kom ind til os mens vi havde riiiimelig godt gang i den.! Vi troede han sov! Han kommer så ind i stuen (hvor vi også sover på en sovesofa) og siger "hvad laver du far" til min kæreste. Vi hopper hurtigt under dynen og bliver selv enormt chokeret.! Og vi svarede så " vi hygger os" og så grinte vi egentlig lidt. Vi ville jo ikke gøre vores søn forlegen, så vi spurgte ham om han Ikke var træt. Det var han ikke! Haha så kravlede han op til os og sidder nu sammen med sin far! Knægten kigger op på bordet og der står min dildo (sådan en bunny en med perler og det der halløj) og peger så og siger "hvad er dog det?"   Haaaahahaha åhh for pokker.! Jeg svarede ham at "det er mors kanin" hans kommentar var "kan den kravle" åhh det er da ulideligt og sjovt på samme tid. At blive taget på sengen af vores eget barn. Hahaha.! 

Det er vel bare noget der skal ske.! Håber aldrig det sker igen.! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

Leonora

Hahahaha jeg smiler stort
Jeg er sikker på at din søn ikke kommer til at tænke mere over det.
Og det er da kun rart at din søn fornemmer at I er glade for hinanden

Knus og go week

Anmeld

26. oktober 2013

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Hahahaha jeg smiler stort
Jeg er sikker på at din søn ikke kommer til at tænke mere over det.
Og det er da kun rart at din søn fornemmer at I er glade for hinanden

Knus og go week

Jeg håber hvertfald at vi har gjort så det ikke er en kæmpe stor ting. Selvom vi godt kunne mærke på ham at han blev lidt underlig. Så vi forsøgte at aflede hans opmærksomhed med noget andet

Anmeld

26. oktober 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Dengang jeg var lille stak min lillebror af ned til mine forældres soveværelse natten, jeg løb efter ham fordi vi havde fået besked på at han skulle blve på værelset. han var allerede gået ind til min mor og far og stod i døren indtil soveværelset og jeg så mine forældre doing the dirty thing.! 

Jeg havde vel været 6-7 år. Og det er en oplevelse jeg sent vil glemme.

Og jeg blev virkelig flov og synes det var utrolig pinligt og mærkeligt at gå ind på mine forældre der har sex.!

MEN.! Nu er det sket her.! Vores lille dreng som snart bliver 3 kom ind til os mens vi havde riiiimelig godt gang i den.! Vi troede han sov! Han kommer så ind i stuen (hvor vi også sover på en sovesofa) og siger "hvad laver du far" til min kæreste. Vi hopper hurtigt under dynen og bliver selv enormt chokeret.! Og vi svarede så " vi hygger os" og så grinte vi egentlig lidt. Vi ville jo ikke gøre vores søn forlegen, så vi spurgte ham om han Ikke var træt. Det var han ikke! Haha så kravlede han op til os og sidder nu sammen med sin far! Knægten kigger op på bordet og der står min dildo (sådan en bunny en med perler og det der halløj) og peger så og siger "hvad er dog det?"   Haaaahahaha åhh for pokker.! Jeg svarede ham at "det er mors kanin" hans kommentar var "kan den kravle" åhh det er da ulideligt og sjovt på samme tid. At blive taget på sengen af vores eget barn. Hahaha.! 

Det er vel bare noget der skal ske.! Håber aldrig det sker igen.! 

Hahahahahahaha

Jeg sidder helt tårevædet af grin

Jeg har også selv set mine forældre - jeg var så bare 13 år - ikke fedt!!

Men jeg gruer da også for den dag, hvor det sker hos os, når Anthon bliver så stor

Anmeld

26. oktober 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Hahahahahahaha

Jeg sidder helt tårevædet af grin

Jeg har også selv set mine forældre - jeg var så bare 13 år - ikke fedt!!

Men jeg gruer da også for den dag, hvor det sker hos os, når Anthon bliver så stor

Haha det var virkelig også komisk.! 

Anmeld

27. oktober 2013

Clisolka

Haha ja så fik i også prøvet det! 

Vi har endnu ikke prøvet det, men da vi sover i stuen kan der også være store chancer for at Bella lige pludselig en dag kommer løbende 

Det minder mig om en scene i Nikolaj og Julie, hvor ungerne kommer løbende ind i soveværelset mens de er godt i gang "mor og far leger bare..." 

Anmeld

27. oktober 2013

C-Dog

Åh pinligt! Jeg dør af skam hvis det sker for os. Men vi sover i stuen så det gør det jo nok :-P

Anmeld

27. oktober 2013

Soffy27

Jeg kom ind til mine forældre som barn - imens de var godt igang - hoppede op på fars ryg og slog ham og sagde "du må ikke gøre min mor noget, kan du ikke hører at hun skriger".. 7-9-13 for at jeg ikke selv kan huske det  

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Åh pinligt! Jeg dør af skam hvis det sker for os. Men vi sover i stuen så det gør det jo nok :-P

Jeg synes nu ikke det er noget at skamme sig over, det er jo ganske naturligt, det er nu mere det der at det kommer som en overraskelse, så er der lige pludselig en unge. Haha åhh.

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Soffy27 skriver:

Jeg kom ind til mine forældre som barn - imens de var godt igang - hoppede op på fars ryg og slog ham og sagde "du må ikke gøre min mor noget, kan du ikke hører at hun skriger".. 7-9-13 for at jeg ikke selv kan huske det  

Haha ååh my oh my 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.