Dengang jeg var lille stak min lillebror af ned til mine forældres soveværelse natten, jeg løb efter ham fordi vi havde fået besked på at han skulle blve på værelset. han var allerede gået ind til min mor og far og stod i døren indtil soveværelset og jeg så mine forældre doing the dirty thing.!
Jeg havde vel været 6-7 år. Og det er en oplevelse jeg sent vil glemme.
Og jeg blev virkelig flov og synes det var utrolig pinligt og mærkeligt at gå ind på mine forældre der har sex.!
MEN.! Nu er det sket her.! Vores lille dreng som snart bliver 3 kom ind til os mens vi havde riiiimelig godt gang i den.! Vi troede han sov! Han kommer så ind i stuen (hvor vi også sover på en sovesofa) og siger "hvad laver du far" til min kæreste. Vi hopper hurtigt under dynen og bliver selv enormt chokeret.! Og vi svarede så " vi hygger os" og så grinte vi egentlig lidt. Vi ville jo ikke gøre vores søn forlegen, så vi spurgte ham om han Ikke var træt. Det var han ikke! Haha så kravlede han op til os og sidder nu sammen med sin far! Knægten kigger op på bordet og der står min dildo (sådan en bunny en med perler og det der halløj) og peger så og siger "hvad er dog det?"
Haaaahahaha åhh for pokker.! Jeg svarede ham at "det er mors kanin" hans kommentar var "kan den kravle" åhh det er da ulideligt og sjovt på samme tid. At blive taget på sengen af vores eget barn. Hahaha.!
Det er vel bare noget der skal ske.! Håber aldrig det sker igen.!
Anmeld