Er det skadeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. oktober 2013

SRP

Er der nogen risiko for forsterets udvikling hvis man er forkølet i starten af graviditeten sådan uge 4-5? var nemlig forkølet der, men havde ikke feber.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

anynom

SRP skriver:

Er der nogen risiko for forsterets udvikling hvis man er forkølet i starten af graviditeten sådan uge 4-5? var nemlig forkølet der, men havde ikke feber.

Nej

Anmeld

26. oktober 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Nej, det skader ikke  

Anmeld

26. oktober 2013

AnthonsMor

SRP skriver:

Overhovedet ikke!

Du skal have meget slem feber, og jeg mener også det skal være i slutningen af graviditeten før dit barn vil kunne mærke noget til det, men jeg tror slet ikke det kan være skadeligt, når det "bare" er forkølelse el. influenza

Anmeld

26. oktober 2013

ette1987

Nej.. Da jeg ventede min første søn lagde jeg også ud med en kæmpe forkølelse. Men han er helt perfekt Var også mega forkølet lige inden jeg fødte!

Anmeld

26. oktober 2013

grinny

Jeg havde den sygeste influenza i over en uge fra ægget har sat sig fast og til et par dage efter jeg testede positivt og der er ikke sket noget 

Har faktisk læst at forkølelse/influenza kan være tegn på at ægget har sat sig fast, om det er rigtigt det ved jeg ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.