Nogen der har prøvet.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
5 svar
4 synes godt om
26. oktober 2013

CrisS

At have vand i kroppen, gør ondt når jeg går, og får nogle gange koldsved. Jeg var til lægen i går og havde også æggehvidestof i urinen og væske i kroppen meget hænder og fødder.

Men nu er det bare blevet slemt med væsken i fødderne synes jeg.
Ved ikke rigtigt om jeg skal være nervøs, for lægen ville gerne se mig igen på onsdag og skal medbringe urin igen.

Skal jeg bare vente og se tiden an, eller ?
Vil heller ikke bare ringe for at ringe, håber der er nogle kloge kvinder der kan hjælpe mig

32+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

BigHope13

CrisS skriver:

At have vand i kroppen, gør ondt når jeg går, og får nogle gange koldsved. Jeg var til lægen i går og havde også æggehvidestof i urinen og væske i kroppen meget hænder og fødder.

Men nu er det bare blevet slemt med væsken i fødderne synes jeg.
Ved ikke rigtigt om jeg skal være nervøs, for lægen ville gerne se mig igen på onsdag og skal medbringe urin igen.

Skal jeg bare vente og se tiden an, eller ?
Vil heller ikke bare ringe for at ringe, håber der er nogle kloge kvinder der kan hjælpe mig

32+6

Jeg er en af dem som også har rigtig meget væske i kroppen især ben/fødder og i mine fingre. Så meget at det lukker af for nerver så både fingre og ben sover i tide og utide
jeg har dog ikke haft samme ubehag som du beskriver ej heller haft noget i mine urin prøver.

Har ikke så meget forstand på de æggehvide stoffer i urinen, men synes siden lægen vil se dig igen, og du nu mener det er blevet endnu værre at der er længe til onsdag så jeg ville give et kald til fg bare lige for at høre hvad de synes

Anmeld

26. oktober 2013

CrisS

BigHope13 skriver:

Jeg er en af dem som også har rigtig meget væske i kroppen især ben/fødder og i mine fingre. Så meget at det lukker af for nerver så både fingre og ben sover i tide og utide
jeg har dog ikke haft samme ubehag som du beskriver ej heller haft noget i mine urin prøver.

Har ikke så meget forstand på de æggehvide stoffer i urinen, men synes siden lægen vil se dig igen, og du nu mener det er blevet endnu værre at der er længe til onsdag så jeg ville give et kald til fg bare lige for at høre hvad de synes

Okay tak for svar, kunne godt være jeg skulle ringe så

Anmeld

26. oktober 2013

BigHope13

CrisS skriver:

Jeg ringede til dem for to uger siden om noget i graviditeten, og hende jeg snakkede med var noget så sød og fortalte gang på gang at man altid skulle ringe, der var ingen grund til at gå og vente derhjemme og være bekymret. Så hellere ring em gang for meget end for lidt

Anmeld

26. oktober 2013

kriknu

CrisS skriver:

Jeg ville ringe, da begge dele er symptomer på svangerskabsforgiftning ... 

Håber ikke det er det  Giv endelig en update

Anmeld

26. oktober 2013

CrisS

Jeg skulle bare tå det roligt, da mit blodtryk fra i går var rigtig godt 110 over 70.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.