Hjææææææælp…!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. oktober 2013

BellaCiinea

Har bagt en kage, som er gået udover sine breder... En drømmekage...

Så nu har jeg brændt brunfarin snask i bunden af ovnen.. hvordan får jeg det nemmest gjort rent ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

LLN

IsabellaCiinea skriver:

Har bagt en kage, som er gået udover sine breder... En drømmekage...

Så nu har jeg brændt brunfarin snask i bunden af ovnen.. hvordan får jeg det nemmest gjort rent ???

Jeg ville til at starte lægge nogle meget våde karklude på til at bløde det lidt op. (når ovnen er kølet).

Så i aften ville jeg vaske at det opblødte snask af, og gøre ovnen ren som du plejer.

Anmeld

26. oktober 2013

BellaCiinea

LLN skriver:

Jeg ville til at starte lægge nogle meget våde karklude på til at bløde det lidt op. (når ovnen er kølet).

Så i aften ville jeg vaske at det opblødte snask af, og gøre ovnen ren som du plejer.

Uh det var en god ide, det med at bløde det op! Hmm skal bare bruge ovnen til lasagne.. så håber den køler hurtigt af så jeg kan komme igang

Anmeld

26. oktober 2013

BellaCiinea

LLN skriver:

Da du skrev det med at bløde op, så kom jeg til at tænke på, at det sidder da ikke fast nu.. det er nemlig lige sket.. så tog bare lige en træ palet og skrabte det af, så nu er der bare almindelig rengøring når ovnen er kølet af

Tihi...

Man skal bare lige ledes på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.