Ammestol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.101 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. oktober 2013

Dianabk

Hej alle

Hvilken ammestol har i?

Jeg prøver ihærdigt at finde en lækker en i grå som enten kan gynge eller vippe.

I må meget gerne ligge billeder op af jeres

Hilsen Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

Leneur

Dianabk skriver:

Hej alle

Hvilken ammestol har i?

Jeg prøver ihærdigt at finde en lækker en i grå som enten kan gynge eller vippe.

Hilsen Diana

Jeg havde arvet en gammel, grim, grøn gyngestol, som jeg brugte og hold fast den var god. Den havde lige den rette stilling til at man sad behageligt, uden at man blev øm, eller belastet i musklerne, så kan sagtens forstå at du vil have noget lignende...

Anmeld

26. oktober 2013

Victoria2013

Dianabk skriver:

Hej alle

Hvilken ammestol har i?

Hilsen Diana

Jeg bruger vores Poäng lænestol fra Ikea som ammestol - har lagt en lille sofapude over hvert armlæn og har så en hovedpude i ryggen. Det ser ikke så kønt ud men det virker... og lænestolen kan nemlig også vippe lidt, det var ret fantastisk da hun var helt lille

Anmeld

26. oktober 2013

Dianabk

Leneur skriver:

Jeg havde arvet en gammel, grim, grøn gyngestol, som jeg brugte og hold fast den var god. Den havde lige den rette stilling til at man sad behageligt, uden at man blev øm, eller belastet i musklerne, så kan sagtens forstå at du vil have noget lignende...

Den lyder god når man skal op om natten for at amme

Anmeld

26. oktober 2013

Dianabk

Victoria2013 skriver:

Jeg bruger vores Poäng lænestol fra Ikea som ammestol - har lagt en lille sofapude over hvert armlæn og har så en hovedpude i ryggen. Det ser ikke så kønt ud men det virker... og lænestolen kan nemlig også vippe lidt, det var ret fantastisk da hun var helt lille

Ja syntes det kunne være så hyggeligt at kunne sidde at vippe eller gynge lidt når man skal sidde der om natten eller aften

Anmeld

26. oktober 2013

De3Guldklumper

Jeg har aldrig haft en ammestol - denne gang har keg dog fundet en lænestol i ilva jeg godt kunne tænke mig men det bliver vist ved ønsket da den er lidt pebret.

Jeg har aldrig været oppe og amme om natten da jeg har brugt at amme liggende.

Anmeld

26. oktober 2013

Dianabk

Pylle3 skriver:

Jeg har aldrig haft en ammestol - denne gang har keg dog fundet en lænestol i ilva jeg godt kunne tænke mig men det bliver vist ved ønsket da den er lidt pebret.

Jeg har aldrig været oppe og amme om natten da jeg har brugt at amme liggende.

Jeg vil bare gerne undgå at holde manden vågen om natten ved at skulle ligge i senge og amme.

Jeg syntes også de er ret dyre dem jeg kan finde, men mener bare også at den skal være god.

Anmeld

26. oktober 2013

De3Guldklumper

Dianabk skriver:

Jeg vil bare gerne undgå at holde manden vågen om natten ved at skulle ligge i senge og amme.

Jeg syntes også de er ret dyre dem jeg kan finde, men mener bare også at den skal være god.

Det tror jeg heller ikke du kommer til. Du ligger jo bare barnet til og så sover du jo også mens barnet spiser og derefter falder i søvn men det skal du jo gøre som du føler bedst.

Anmeld

26. oktober 2013

Victoria2013

Dianabk skriver:

Ja syntes det kunne være så hyggeligt at kunne sidde at vippe eller gynge lidt når man skal sidde der om natten eller aften

Om natten læner jeg bare hovedet tilbage og lukker øjnene 

Men det at den kan vippe var dødsmart da hun var mindre og man skulle have hende til at falde til ro og var lidt træt af at stå op og vugge hende... så kunne man sætte sig ned og vippe med stolen i stedet for

Anmeld

26. oktober 2013

Dianabk

Pylle3 skriver:

Det tror jeg heller ikke du kommer til. Du ligger jo bare barnet til og så sover du jo også mens barnet spiser og derefter falder i søvn men det skal du jo gøre som du føler bedst.

Ja, tænker man finder sin rytme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.