Hjælp mig og min støvsuger! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.626 visninger
12 svar
1 synes godt om
26. oktober 2013

MyLittleBaby

Hej derude 

Håber der er en der kan give mig en løsning på mit problem.

Her går jeg rundt og gør rent, og vil så slutte af med at støvsuge og vaske gulv. Men så skete det! Støvsugerrøret er stoppet   Jeg kan se at der sidder en kæmpe nullermand nederst i røret. Jeg kan ikke tage den der sorte tingest af, ved ikke om man kan kalde det for støvsugerhovedet? Altså, ligesom den der er i bunden af en kost. Jeg har taget en glaskugle, og rystet helt vildt, der sker intet, så fandt jeg en stump ledning som kunne trækkes igennem, men den klump vil bare ikke rykke sig selvom jeg fik ledningen igennem flere steder.

Anyone??  Hjææælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

Bettina90

MyLittleBaby skriver:

Hej derude 

Håber der er en der kan give mig en løsning på mit problem.

Her går jeg rundt og gør rent, og vil så slutte af med at støvsuge og vaske gulv. Men så skete det! Støvsugerrøret er stoppet   Jeg kan se at der sidder en kæmpe nullermand nederst i røret. Jeg kan ikke tage den der sorte tingest af, ved ikke om man kan kalde det for støvsugerhovedet? Altså, ligesom den der er i bunden af en kost. Jeg har taget en glaskugle, og rystet helt vildt, der sker intet, så fandt jeg en stump ledning som kunne trækkes igennem, men den klump vil bare ikke rykke sig selvom jeg fik ledningen igennem flere steder.

Anyone??  Hjææælp 

Normalt kan man tage støvsugerhovedet af - er der evt en knap du skal trykke på mens du hiver? 

Anmeld

26. oktober 2013

MyLittleBaby

Bettina90 skriver:

Normalt kan man tage støvsugerhovedet af - er der evt en knap du skal trykke på mens du hiver? 

Ja, det vil jeg jo også mene. Jeg har prøvet at dreje og skrue på alt hvad der er og hive og flå som en gal. Det sidder bare fast  Og det vil da være ret træls at skulle have fat i en ny støvsuger pga en forstoppelse i røret 

Anmeld

26. oktober 2013

ano14316

MyLittleBaby skriver:

Ja, det vil jeg jo også mene. Jeg har prøvet at dreje og skrue på alt hvad der er og hive og flå som en gal. Det sidder bare fast  Og det vil da være ret træls at skulle have fat i en ny støvsuger pga en forstoppelse i røret 

Jeg troede heller ikke man kunne tage mundstykket af på min gamle støvsuger, indtil jeg stod i din situation. Endte med at stod oven på mundstykket og hev og vred i røret og til sidst gav det sig.. så med mindre det er en eller anden meget meget billig støvsuger så burde du kunne tage det af...

Anmeld

26. oktober 2013

MyLittleBaby

ano14316 skriver:

Jeg troede heller ikke man kunne tage mundstykket af på min gamle støvsuger, indtil jeg stod i din situation. Endte med at stod oven på mundstykket og hev og vred i røret og til sidst gav det sig.. så med mindre det er en eller anden meget meget billig støvsuger så burde du kunne tage det af...

Det er en nilfisk, så jeg forstår det simpelthent ikke 

Jeg prøver lige én gang til for at se om det på mystisk vis kan lade sig gøre nu 

Anmeld

26. oktober 2013

ano14316

MyLittleBaby skriver:

Det er en nilfisk, så jeg forstår det simpelthent ikke 

Jeg prøver lige én gang til for at se om det på mystisk vis kan lade sig gøre nu 

Det tror jeg sørme også min var.. sådan en Mini model...

Anmeld

26. oktober 2013

Bettina90

MyLittleBaby skriver:

Ja så ved jeg det godt nok ikke.. Men er nu ret sikker på at det kan tages af  Spørgsmålet er så hvordan 

Anmeld

26. oktober 2013

MyLittleBaby

Bettina90 skriver:

Ja så ved jeg det godt nok ikke.. Men er nu ret sikker på at det kan tages af  Spørgsmålet er så hvordan 

Den kan virkelig ikke tages af 

Åh, hvor irriterende. Der er ingen knapper eller noget jeg kan trykke på, og jeg har drejet og drejet i 100 år, men der sker intet. Øv. Hvorfor sker sådan noget altid når man er alene hjemme 

Anmeld

26. oktober 2013

incognito

Nu ved jeg ikke, om du fandt ud af problemet - men du kan evt. finde en brugermanual her http://consumer.nilfisk.dk/Products/VacuumCleaners/ConsumerVacuumCleaners/ConsumerVacs.aspx (såfremt din model er der) eller du kan prøve at søge på din model og brugermanual på Google - det har hjulpet mig de gange, hvor der er et eller andet husholdningsprodukt jeg ikke lige har kunne finde ud af

Anmeld

26. oktober 2013

kriknu

MyLittleBaby skriver:

Den kan virkelig ikke tages af 

Åh, hvor irriterende. Der er ingen knapper eller noget jeg kan trykke på, og jeg har drejet og drejet i 100 år, men der sker intet. Øv. Hvorfor sker sådan noget altid når man er alene hjemme 

Jeg håber du fandt ud af det, 
men ellers så plejer jeg at tage et kosteskaft og stikke igennem på mig, det plejer at hjælpe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.