Øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
8 svar
1 synes godt om
25. oktober 2013

Karoline27

Øv jeg fik min mens..

Dog bløder jeg kun meget lidt synes jeg.. Måske man skulle teste alligevel? Har i oplevet blødning? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

esioul

Karoline27 skriver:

Øv jeg fik min mens..

Dog bløder jeg kun meget lidt synes jeg.. Måske man skulle teste alligevel? Har i oplevet blødning? 

Hvor langt vil du være henne?

Anmeld

25. oktober 2013

Karoline27

esioul skriver:

3+4

Anmeld

25. oktober 2013

Karoline27

esioul skriver:

Jeg havde æglæsning for 11 dage siden. Så det er vel lidt tidligt jeg får mens egentlig?

Anmeld

25. oktober 2013

esioul

Karoline27 skriver:

3+4

Så er det vel mens der er på vej. Det er jo meget alm den vil komme nu her hvis ægget ikke er blebvet befrugtet

Anmeld

25. oktober 2013

Karoline27

esioul skriver:

Så er det vel mens der er på vej. Det er jo meget alm den vil komme nu her hvis ægget ikke er blebvet befrugtet

Ja det er jo det. Det er så træls :/ jeg har bare været meget mere træt og haft megrt hovedpine her den sidste uge, så troede egentlig jeg var gravid.. :/

Anmeld

25. oktober 2013

esioul

Karoline27 skriver:

Ja det er jo det. Det er så træls :/ jeg har bare været meget mere træt og haft megrt hovedpine her den sidste uge, så troede egentlig jeg var gravid.. :/

orrk ens krop kan sende de vildeste graviditets symptomer når man ønsker at være det.

Anmeld

25. oktober 2013

Karoline27

esioul skriver:

orrk ens krop kan sende de vildeste graviditets symptomer når man ønsker at være det.

Ja det er mærkeligt! Synes ellers ikke jeg har tænkt så meget på det igen.. Men øv!! Træls fredag aften..

Anmeld

26. oktober 2013

Ummi

Karoline27 skriver:

Øv jeg fik min mens..

I 4 af mine graviditeter blødte jeg lidt omkring den tid hvor jeg skulle have haft mens. Det blev saa ikke helt til noget og efterfølgende testede jeg positiv. Saa der er stadig haab <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.