Ja, det er hvad jeg er blevet idag
Men det er den eneste vej lige pt.
Jeg er gået ned. Er gravid i uge 22 og er bare i et sort hul. Jeg er gået til psykolog i 1½ måneds tid. Og det hjælper bare ikke. Tværtimod faktisk! hver gang jeg har været hos hende er jeg dybere nede igen.
Hun fik gravet en masse op, og så holdte vi for dagen. Næste gang vi mødtes kunne hun ikke huske hvad vi snakkede om, så vi tog lige møllen igen, og guess what," Nå tiden er gået, vi ses i næste uge"...
Jeg var til jordemoder idag og jeg brød sammen og fortalte om forløbet. Hun var fuldstændig chokeret og siger at man slet ikke anbefaler at gå i terapi på den måde når det er med gravide. Og slet ikke graver noget op,for bagefter at sende én hjem. Så hun bedte mig om at stoppe hos psykologen med det samme!
Hun syntes jeg skal fuldtidssygemeldes, men vi blev eniuge om at jeg fortsætter min deltidssygemelding lidt endnu.
Efter snak med over jordemoderen og en overlæge blev jeg tilknyttet psykiatrien i Hillerød. Og venter nu bare på at få en tid hos dem. der er en maks 14 dage når man er gravid, så det er heldigvis overskueligt.
Og jeg kan bare ringe hvis jeg får det værre i mellemtiden, så kan jeg blive indlagt til aflastning. Jeg vil højst sansynligt blive sat på citalopram igen, men JM mener at det er bedre, da det kan være skadeligt at jeg går og har det sådsan her.
Jeg har fået endnu en tid til JM om 3 uger, og en lægesamtale på Hillerød om 4 uger. Derudover vil jeg højst sansynligt blive fuldt sygemeldt i start december (4 uger før barsel), og vil herefter skulle til noget fødselsforberedelse med tidlig indsats gruppen og ugentligt samtaler med lægen.
Puhh det blev en lang smørre, men rart at få det hele på skrift. Men nøj hvor jeg føler det er et kæmpe nederlag
Men bliver nød til det her for min søn og kommende barns skyld!