vægtabs gruppens vejetråd uge 43

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
26 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2013

Kay

jeg har taget en beslutning om at vi både laver en veje liste i den private gruppe " de seje tabere" og her i kategorien "før rund nu sund" for at alle kan være med... om man vil skrive begge steder eller kun her eller der, er op til en selv

vi gør det sådan at jeg (eller en anden) laver en tråd hver fredag... og man indrabotere så sin vægt senest søndag kl 12, hvor jeg enten søndag eller mandag laver en sammenregning af vægttab

i bestemmer selv om i vil være anonyme, om i vil skrive hvor meget i vejer eller kun hvor meget i har tabt...

så længe i skriver det ind på listen og har et kaldenavn hvis i er anonyme (lige som test listen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

Kay

Kay: idialvægt: 79 kg, sidst: 103 kg, nu 102 kg. tabt: 1 kg.

Anmeld

25. oktober 2013

Kløver

Kay skriver:

Kay: idialvægt: 79 kg, sidst: 103 kg, nu 102 kg. tabt: 1 kg.

Maja84: ideal vægttab 40 kg delmål 1 -8 kg

Jeg bliver vejet på sygehuset i stedet, hvordan skriver jeg mig ind, ved 1 vejning havde jeg tabt 2.7 kg på 2 uger, men denne gang skulle der gå 1 mdr inden næste vejning

Anmeld

25. oktober 2013

Kay

Kay: idialvægt: 79 kg, sidst: 103 kg, nu 102 kg. tabt: 1 kg

Maja84: ideal vægttab: 40 kg. delmål 1: -8 kg  tabt: 2,7 kg.

Anmeld

25. oktober 2013

Kay

Maja84 skriver:

Maja84: ideal vægttab 40 kg delmål 1 -8 kg

Jeg bliver vejet på sygehuset i stedet, hvordan skriver jeg mig ind, ved 1 vejning havde jeg tabt 2.7 kg på 2 uger, men denne gang skulle der gå 1 mdr inden næste vejning

har prøvet at sætte det ind så det passer.... du vejer dig slet ikke selv? for ellers tænker jeg at du bare skriver den på som jeg har skrevet den og så må jeg prøve at dividere det ud på ugerne hvis det er?

Anmeld

25. oktober 2013

Dot D

Vil helst ikke skrive vægt før til slut....

Men har tabt 24 kg og mangler nu 13 kg....

Anmeld

25. oktober 2013

Kay

Dot D skriver:

Vil helst ikke skrive vægt før til slut....

Men har tabt 24 kg og mangler nu 13 kg....

hvor meget har du tabt denne uge? det er det vigtigeste for så regner jeg sammen hvor meget vi tilsammen har tabt i denne uge

Anmeld

25. oktober 2013

Kløver

Kay skriver:

har prøvet at sætte det ind så det passer.... du vejer dig slet ikke selv? for ellers tænker jeg at du bare skriver den på som jeg har skrevet den og så må jeg prøve at dividere det ud på ugerne hvis det er?

Min vægt fungerer ikke ordentligt, så holder til den på sygehuset netop også da min vægt i hverdagen svinger meget op og ned inden for et par kg

Anmeld

25. oktober 2013

Kay

Maja84 skriver:

Min vægt fungerer ikke ordentligt, så holder til den på sygehuset netop også da min vægt i hverdagen svinger meget op og ned inden for et par kg

ok så må du bare skrive ind når du har været på sygehuset

Anmeld

25. oktober 2013

Team Putte

Kay skriver:

jeg har taget en beslutning om at vi både laver en veje liste i den private gruppe " de seje tabere" og her i kategorien "før rund nu sund" for at alle kan være med... om man vil skrive begge steder eller kun her eller der, er op til en selv

vi gør det sådan at jeg (eller en anden) laver en tråd hver fredag... og man indrabotere så sin vægt senest søndag kl 12, hvor jeg enten søndag eller mandag laver en sammenregning af vægttab

i bestemmer selv om i vil være anonyme, om i vil skrive hvor meget i vejer eller kun hvor meget i har tabt...

så længe i skriver det ind på listen og har et kaldenavn hvis i er anonyme (lige som test listen)

TeamPutte: ønsket vægttab 50 kg.. Tabt denne uge: 700 gram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.