Har brug for hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
7 svar
2 synes godt om
25. oktober 2013

Tullemulle

Hej mennesker, det er nu ca 9 dage siden min mens sluttede,  lige nu har jeg lavet mavebøjninger på gulvet (fordi min mave er utrolig stor og oppustet fortiden) da jeg var færdig med at lave mavebøjninger og hård træning, skulle jeg tisse, da jeg tørrede mig var der vildt meget blod papiret skulle tørre mig 3-4 gange for at få det væk ! Hvad kan det dog være ? Er ikke gravid, den sidste test jeg tog var negativ, hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

Christina74

Måske du har fået en blærebetændelse

Anmeld

25. oktober 2013

Tullemulle

Hej nej det er jeg sikker på at jeg ikke har, det gør ikke ondt når jeg tisser, har det helt normalt

Anmeld

25. oktober 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Tullemulle skriver:

Hej nej det er jeg sikker på at jeg ikke har, det gør ikke ondt når jeg tisser, har det helt normalt

jeg har prøvet at have blærebetændelse uden at det gjorde ondt når jeg tissede...

Anmeld

25. oktober 2013

Kløver

Tullemulle skriver:

Hej mennesker, det er nu ca 9 dage siden min mens sluttede,  lige nu har jeg lavet mavebøjninger på gulvet (fordi min mave er utrolig stor og oppustet fortiden) da jeg var færdig med at lave mavebøjninger og hård træning, skulle jeg tisse, da jeg tørrede mig var der vildt meget blod papiret skulle tørre mig 3-4 gange for at få det væk ! Hvad kan det dog være ? Er ikke gravid, den sidste test jeg tog var negativ, hjælp

Det kan sagtens være rest fra mens, har jeg prøvet et par gange

Anmeld

25. oktober 2013

Tullemulle

Okay tak for Hjælpen alle sammen, men tager lige omkring lægen mandag  Og tager lige en gtest imorgen tidlig

Anmeld

25. oktober 2013

Maja88

Tullemulle skriver:

Okay tak for Hjælpen alle sammen, men tager lige omkring lægen mandag  Og tager lige en gtest imorgen tidlig

Hvad forbindelse skulle det have med mens

Anmeld

25. oktober 2013

Manna

Jeg synes, det er en god idé at tage endnu en g-test.
Mit første symptom var oppustethed. Hver eftermiddag flere dage inden jeg kunne teste positiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.