24+4 med prinsessen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
7 svar
9 synes godt om
25. oktober 2013

StineC

Jeg prøvede lige at tage et billede af maven i morges fordi jeg ikke selv synes jeg ser særlig gravid ud. Men når man ser det fra andres vinkel kan jeg godt se det. Dog synes jeg ikke maven er ligeså stor og gravid som mange andre i samme uge. Men det er jo heldigvis meget forskelligt
For halvanden uges tid siden begyndte jeg dagligt at kunne mærke hende rumstere derinde. Det er en fantastisk følelse det er skønt at få en lille hilsen fra hende.. så kan man mærke at det virkelig gerne må blive februar meget snart!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

Babydrøm

StineC skriver:

Jeg prøvede lige at tage et billede af maven i morges fordi jeg ikke selv synes jeg ser særlig gravid ud. Men når man ser det fra andres vinkel kan jeg godt se det. Dog synes jeg ikke maven er ligeså stor og gravid som mange andre i samme uge. Men det er jo heldigvis meget forskelligt
For halvanden uges tid siden begyndte jeg dagligt at kunne mærke hende rumstere derinde. Det er en fantastisk følelse det er skønt at få en lille hilsen fra hende.. så kan man mærke at det virkelig gerne må blive februar meget snart!

Rigtig flot babyhule Må være fantastisk at mærke hende hver dag

Anmeld

26. oktober 2013

Anonym101

StineC skriver:

Fin mave! 

Enig!  - Jeg syntes også godt det snart må blive februar

Anmeld

26. oktober 2013

StineC

SoonMommy skriver:

Fin mave! 

Enig!  - Jeg syntes også godt det snart må blive februar

Er det også din første? hvornår i februar har du termin?

Anmeld

26. oktober 2013

Clisolka

Smuk babymave! Det er fantastisk at mærke liv 

Anmeld

26. oktober 2013

Anonym101

StineC skriver:

Er det også din første? hvornår i februar har du termin?

Ja det er, d. 20 februar 

Hvad med dig? 

Anmeld

27. oktober 2013

StineC

Sandra Norit skriver:

Ja det er, d. 20 februar 

Hvad med dig? 

10. februar er så utålmodig

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym101

StineC skriver:

10. februar er så utålmodig

Ha ha, ej hvor pudsigt
Ja, må nok også indrømme, at tålmodigheden herhjemme kommer på prøven når man kan mærke hendes ryggrad, små fødder og hænder hele tiden derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.