Ingen spørgsmål er for dumme at stille.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
6 svar
8 synes godt om
25. oktober 2013

Sara.

...... plejer jeg at sige til folk..... men alligevel overvejefe jeg at være anonym da jeg synes det måskecer et dumt spørgsmål.

Nå. Men herhjemme er det manden der står for madlavningen. Jeg laver kun kager osv.

Så mit spørgsmål. Kan jeg godt skrælle kattofler nu? Oh kan de holde sig til 18.30? Og der laves som enten kogte eller i ovnen. Og vil i anbefale decskal stå i vand og i køkeskab??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

Bshizzle

Du kan sagtens skrælle kartoflerne nu 

Bare put dem i en lukket pose.. (Evt i vand). 

Det gør jeg tit, da jeg HADER at skrælde kartofler.. Så gør det om eftermiddagen når familien ik er hjemme 

Anmeld

25. oktober 2013

An&Jo

Sara. skriver:

...... plejer jeg at sige til folk..... men alligevel overvejefe jeg at være anonym da jeg synes det måskecer et dumt spørgsmål.

Nå. Men herhjemme er det manden der står for madlavningen. Jeg laver kun kager osv.

Så mit spørgsmål. Kan jeg godt skrælle kattofler nu? Oh kan de holde sig til 18.30? Og der laves som enten kogte eller i ovnen. Og vil i anbefale decskal stå i vand og i køkeskab??

ja hvis bare du dækker dem med koldt vand og ikke hælder salt ved, kan de sagtens stå så længe.. Men de skal være dækket af vand allesammen

Anmeld

25. oktober 2013

Michelle88

Nu hvor jeg går hjemme på barsel, skræller jeg dem altid om formiddagen. Putter dem bare i en gryde, fyldt med vand og så låg på..

Anmeld

25. oktober 2013

Sara.

Mange tak for alle jeres svar.

Nu vil jeg skrælle kartofler

Anmeld

25. oktober 2013

Laulund87

Ja sagtens, det har jeg tit gjort. Stiller dem bare i vand i en gryde med låg

Anmeld

25. oktober 2013

CroQuis

Jep, bare sørg for de er HELT dækket med koldt vand, ellers får dem der "stikker over vandfladen" sådan nogle brune pletter, og det ser ikke ret lækkert ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.