spørgsmål om Jussi Adler Olsen bøgerne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.971 visninger
7 svar
4 synes godt om
24. oktober 2013

Troldemommi

Jeg har lånt to bøger af Jussi adler olsen og først nu ser jeg at det er nr 3 og 4 jeg har lånt Flaskepost fra P og Journal 64

så er mit spørgsmål kan bøgerne læses i vilkårlig rækkefølge eller er det bedst at starte med etteren om de hænger sammen  ??

På forhånd tak for svar

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

camilla10

Monica P skriver:

Jeg har lånt to bøger af Jussi adler olsen og først nu ser jeg at det er nr 3 og 4 jeg har lånt Flaskepost fra P og Journal 64

så er mit spørgsmål kan bøgerne læses i vilkårlig rækkefølge eller er det bedst at starte med etteren om de hænger sammen  ??

På forhånd tak for svar

Monica

Jeg kan selv bedst lide at læser sådanne bøger i rækkefølge, men vil mene, at det ikke er nødvendigt. Hver bog er en afsluttet sag, mens hovedpersonernes private livshistorier er fortløbende. Så er spørgsmålet kun, om du kan leve med at kende til hovedpersonernes historier i lidt vilkårlig rækkefølge. ( I øvrigt er bøgerne så gode, at det vil være svært at vente på, at få bøgerne i rigtig rækkefølge )

Anmeld

24. oktober 2013

Troldemommi

camilla10 skriver:

Jeg kan selv bedst lide at læser sådanne bøger i rækkefølge, men vil mene, at det ikke er nødvendigt. Hver bog er en afsluttet sag, mens hovedpersonernes private livshistorier er fortløbende. Så er spørgsmålet kun, om du kan leve med at kende til hovedpersonernes historier i lidt vilkårlig rækkefølge. ( I øvrigt er bøgerne så gode, at det vil være svært at vente på, at få bøgerne i rigtig rækkefølge )

mange tak for dit svar

uha jeg er splittet nu, jeg har så meget lyst til at begynde at læse dem, men jeg er nok lige som dig jeg kan bedst lide at starte fra begyndelsen af, ærgrer mig over jeg ikke lige tjekkede rækkefølgen 

jeg har hørt så meget godt om dem, og noget skal jeg jo bruge min barsel til når bebsen sover 

jeg går på biblioteket i morgen igen og håber jeg kan få fat i kvinden i buret 

Monica

Anmeld

24. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Monica P skriver:

mange tak for dit svar

uha jeg er splittet nu, jeg har så meget lyst til at begynde at læse dem, men jeg er nok lige som dig jeg kan bedst lide at starte fra begyndelsen af, ærgrer mig over jeg ikke lige tjekkede rækkefølgen 

jeg har hørt så meget godt om dem, og noget skal jeg jo bruge min barsel til når bebsen sover 

jeg går på biblioteket i morgen igen og håber jeg kan få fat i kvinden i buret 

Monica

Jeg synes helt klart, det er værd at vente og så læse dem i rækkefølge. Der er bl.a. en kontinuerlig sag, som fortsætter igennem bøgerne, og så er der også hele persongalleriet, som gør sig bedst ved at blive præsenteret fra begyndelsen. 

I øvrigt kan de første bøger i serien købes billigt i diverse supermarkeder. 

Anmeld

24. oktober 2013

Troldemommi

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes helt klart, det er værd at vente og så læse dem i rækkefølge. Der er bl.a. en kontinuerlig sag, som fortsætter igennem bøgerne, og så er der også hele persongalleriet, som gør sig bedst ved at blive præsenteret fra begyndelsen. 

I øvrigt kan de første bøger i serien købes billigt i diverse supermarkeder. 

fint, jeg venter  glæder mig 

Monica

Anmeld

24. oktober 2013

Stumpen

Monica P skriver:

fint, jeg venter  glæder mig 

Monica

Godt valg og du kan roligt glæde dig.. Forvent ikke at du når så meget i weekenden 

Anmeld

24. oktober 2013

Lotus86

Du skal helt sikkert vente, de skal læses i den rigtige rækkefølge

Anmeld

24. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg fik flaskepost fra p i morsdagsgave for nogle år side,og havde læst det meste af bogen inden det gik op for at det ik var bog nr 1. Der er helt klart nogle små person detaljer der mangler, når man starter midt i! 

Så godt at du venter! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.