Jag og av av forneden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
9 svar
4 synes godt om
24. oktober 2013

Rikkebach

Ja jeg bliver lidt ligefrem nu, men den sidste uge har jeg oplevet at stort set hver gang jeg rejser mig og går rundt kommer der jag og stikken i skeden, det gør pænt ondt. vores lille pige ligger godt dybt i bækkenet, og har læst mig til at de smerter skyldes hendes hovedes bevægelse. Men hun har ligget fast mange uger, og det føtst nu det virkelig gør ondt forneden. Kan det være tegn på en snart kommende fødsel ? Er 36+2 så der er jo lidt tid endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

BigHope13

Rikkebach skriver:

Ja jeg bliver lidt ligefrem nu, men den sidste uge har jeg oplevet at stort set hver gang jeg rejser mig og går rundt kommer der jag og stikken i skeden, det gør pænt ondt. vores lille pige ligger godt dybt i bækkenet, og har læst mig til at de smerter skyldes hendes hovedes bevægelse. Men hun har ligget fast mange uger, og det føtst nu det virkelig gør ondt forneden. Kan det være tegn på en snart kommende fødsel ? Er 36+2 så der er jo lidt tid endnu 

Sådan har jeg også haft det i en del uger efterhånden er 38+5 idag. Det giver både nogle jag nedad med har også en meget tyngende fornemmelse når jeg går, nærmest som en tissetrang konstant. Var ved JM igår som sagde det var meget normalt og blot fordi at barnet har lagt sig klar nede i bækkenet og det hele giver sig dernede.

Så der er nok ikke så meget at gøre ved det, men ja det kan sørme lige tage pusten fra en engang imellem

Anmeld

24. oktober 2013

Kamulla

uh det husker jeg godt... det er fordi barnets hoved har sat sig fast i bækkenet, og de stikkende og sviende fornemmelser er når barnets hoved roterer, altså nar h*n bevæger hovedet

Anmeld

24. oktober 2013

Rikkebach

ih det er nok ikke andet for end at jeg må væbne mig med tålmodighed hehe

Anmeld

24. oktober 2013

Rikkebach

BigHope13 skriver:

Sådan har jeg også haft det i en del uger efterhånden er 38+5 idag. Det giver både nogle jag nedad med har også en meget tyngende fornemmelse når jeg går, nærmest som en tissetrang konstant. Var ved JM igår som sagde det var meget normalt og blot fordi at barnet har lagt sig klar nede i bækkenet og det hele giver sig dernede.

Så der er nok ikke så meget at gøre ved det, men ja det kan sørme lige tage pusten fra en engang imellem

Ja lige præcis, nogle gange tror man at man skal tisse helt vildt, men det bare de der "dumme" stød he

Anmeld

24. oktober 2013

BigHope13

Rikkebach skriver:

nenemli

Ja lige præcis, nogle gange tror man at man skal tisse helt vildt, men det bare de der "dumme" stød he

Ja nemlig og så vralter man ud på toilet og får tisset og så er der dælme kun en dråbe eller to på lager Ihhh altså

Anmeld

24. oktober 2013

Rikkebach

BigHope13 skriver:

Ja nemlig og så vralter man ud på toilet og får tisset og så er der dælme kun en dråbe eller to på lager Ihhh altså

Haha åh ja det sker mange gange om dagen!!

Anmeld

25. oktober 2013

Benjamins'mor

Rikkebach skriver:

Det havde jeg også til sidst og det er simpelthen fordi, selvom de står fast så er de ikke helt ved fødekanalen, så det er fordi de bevæger sig længere ned af - var ihvertfald det jeg fik afvide. jeg havde det sådan de sidste 5-6 uger og skulle stadig til fødslen presse hende helt ned selvom hun stod fast.

Anmeld

25. oktober 2013

Sabone

BigHope13 skriver:

Årh, hvor er jeg glad for, at jeg har født!

Er godt nok ked af, at min mave aldrig blev så stor, men tror jeg er sluppet for mange trælse gener

Anmeld

25. oktober 2013

BigHope13

Sabone skriver:

IIhh

Årh, hvor er jeg glad for, at jeg har født!

Er godt nok ked af, at min mave aldrig blev så stor, men tror jeg er sluppet for mange trælse gener

Ja den sidste måned her der kommer der altså godt nok nogle træls ting til kroppen, så kan godt forstå du glad for at have hoppet let og elegant over alt dette, din indenoms snyder håber i har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.