Fødte du til termin el. før tid med nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

LinLin

1.: 37+6
2.: 40+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Kløver

Jeg har stemt blankt da jeg begge gange har fået ks pga ssf

Anmeld

30. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Da jeg er ved at være ret besværet af min graviditet håber jeg jo på at være så heldig at gå i fødsel en 14 dage før tid.
Mit første barn blev født 2 dage før termin og så er det jeg tænker, hvad er mest hyppigt, at man så føder til termin el. lidt før igen eller går over tid?

Afstemningen er derfor for dem, hvor 1. barn kom til termin el. før.

Havde ikke lige læst dit indlæg, før jeg stemte.

Min datter er født 40+3 (den første).

Min søn skulle skæres ud, da jeg var gået tre uger over tid

Så ingen opmuntrende erfaring fra min side

Anmeld

30. oktober 2013

Palaja

Nr 1: 37+2

Nr 2: 40+2

Anmeld

30. oktober 2013

DianaRJS

Da jeg er ved at være ret besværet af min graviditet håber jeg jo på at være så heldig at gå i fødsel en 14 dage før tid.
Mit første barn blev født 2 dage før termin og så er det jeg tænker, hvad er mest hyppigt, at man så føder til termin el. lidt før igen eller går over tid?

Afstemningen er derfor for dem, hvor 1. barn kom til termin el. før.

1. barn blev jeg sat igang med 34+5 pga ssf og leverbetinget graviditetskløe, begge dele gjorde bette manden tabte sig istedet for at tage på....

2. barn gik jeg til 39+6

men tænker hvis du er meget besværet af graviditeten ville jeg da helt sikkert snakke med lægerne om eventuel igangsættelse?

dog skal der efterhånden rigtig meget til, da de jo helst ser de små bliver derinde til termin hvis de kan, men skader vel intet at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.