I dag er der 2 mdr. til........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
13 svar
22 synes godt om
24. oktober 2013

Muhmi

JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!

Og jeg eeeeeelsker jul...  Jeg begynder at pynte op d. 1. November og jeg kan simpelthen ikke vente med at gå igang...  For allerførste gang skal VI holde jul... Og det bliver bare med hele fejemøjet... KÆMPE træ, to ænder, to flæskestege, MASSER af gaver og masser af hygge, samt masser af dejlig familie... Vi regner med at blive omkring 17 mennesker... Det bliver bare SÅ hyggeligt og vi glæder os HELT vildt til at skulle lave egne traditioner 

Juhuuuuuu!!! Glæder mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

CaWi

Muhmi skriver:

Og jeg eeeeeelsker jul...  Jeg begynder at pynte op d. 1. November og jeg kan simpelthen ikke vente med at gå igang...  For allerførste gang skal VI holde jul... Og det bliver bare med hele fejemøjet... KÆMPE træ, to ænder, to flæskestege, MASSER af gaver og masser af hygge, samt masser af dejlig familie... Vi regner med at blive omkring 17 mennesker... Det bliver bare SÅ hyggeligt og vi glæder os HELT vildt til at skulle lave egne traditioner 

Juhuuuuuu!!! Glæder mig!

Jul er bare det bedste der findes!

Anmeld

24. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Elsker også jul, og med en lille gut i huset er det KUN blevet hyggeligere  

Jeg går og tænker på hvilke juletraditioner mine børn skal vokse op med, mine egne forældre var lidt slappe med jul, så har selv kun traditioner PÅ dagen med hjrmmefra. 

Tænker først og fremmest at vi skal bage vildt mange småkager 

Hvad har i af hyggetraditioner udover selve aftenen? Lyder som verdens bedste jul hjemme hos dig 

Anmeld

24. oktober 2013

Muhmi

CAWI skriver:

Jul er bare det bedste der findes!

Er selvfølgelig, MEGET enig! 

Anmeld

24. oktober 2013

Muhmi

Mor11 skriver:

Elsker også jul, og med en lille gut i huset er det KUN blevet hyggeligere  

Jeg går og tænker på hvilke juletraditioner mine børn skal vokse op med, mine egne forældre var lidt slappe med jul, så har selv kun traditioner PÅ dagen med hjrmmefra. 

Tænker først og fremmest at vi skal bage vildt mange småkager 

Hvad har i af hyggetraditioner udover selve aftenen? Lyder som verdens bedste jul hjemme hos dig 

I år regner jeg med at vi både skal, klippe klistre, da det er vores første jul herhjemme, så skal der masser af hjemmelavet pynt på træet  Vi skal naturligvis også bage og lave julekonfekt, som skal spises juleaften.  Første søndag i advent skal vi i skoven og samle en masse mos og andre lækkerier, så jeg kan lave en juledekoration (Laver advent og kaldender dekorationer i forvejen, for det er jo 1. søndag i advent d. 1. Dec. i år)

Og ellers så regner jeg med at Silas også skal hjælpe med at pynte op i år... Han er virkelig begyndt at få forståelse for jul og ikke mindst gaver, så det bliver bare super hyggeligt 

Og så skal træet udenfor pyntes med led-lys (STORT FLOT juletræ) så vi kan sidde indenfor og kigge ud på det, her i julemørket 

Anmeld

24. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Muhmi skriver:

I år regner jeg med at vi både skal, klippe klistre, da det er vores første jul herhjemme, så skal der masser af hjemmelavet pynt på træet  Vi skal naturligvis også bage og lave julekonfekt, som skal spises juleaften.  Første søndag i advent skal vi i skoven og samle en masse mos og andre lækkerier, så jeg kan lave en juledekoration (Laver advent og kaldender dekorationer i forvejen, for det er jo 1. søndag i advent d. 1. Dec. i år)

Og ellers så regner jeg med at Silas også skal hjælpe med at pynte op i år... Han er virkelig begyndt at få forståelse for jul og ikke mindst gaver, så det bliver bare super hyggeligt 

Og så skal træet udenfor pyntes med led-lys (STORT FLOT juletræ) så vi kan sidde indenfor og kigge ud på det, her i julemørket 

Iiiiih det lyder godt :-)

jeg havde engang en altan jeg viklede gran og lyskæde omkring (altså gelænderet)   Det var SÅ hyggeligt. Men øvbøv, jeg har hverken altan eller have nu 

Anmeld

24. oktober 2013

Karla

Muhmi skriver:

Juhuuuuuu!!! Glæder mig!

Det lyder som en dejlig jul I har i vente

Jeg har også altid været rigtig glad for julen. Og i år glæder jeg mig endnu mere. Har termin i slutningen af november, og tror bare julen kommer til at få en hel ny betydning, når vi bliver forældre. Selvom hun er så lille, vil det stadig være vores første jul som en rigtig lille familie

Anmeld

24. oktober 2013

Aabye

Jeg glæder mig også helt sindsygt til jul... 
Jeg glæder mig utrolig meget til min store drengs reaktion på det.. 

Vi starter den 1 december med at hive juletræ ind, få det pyntet, vi skal bage småkager og lave konfekt, vi skal klippe klistre og alt hvad der ellers hører med..

Nu er den første december jo så også første søndag i advent, så advents kransen laver vi i forvejen så den er klar til julehygge den første december

Anmeld

24. oktober 2013

Carina:-)

Her går jeg også igang 1 nov-

Elsker jul 

Skal i Imerco og have fat i en julemåtte og de 2 nisser med lygter de har på tilbud 

Anmeld

24. oktober 2013

Muhmi

Mor11 skriver:

Iiiiih det lyder godt :-)

jeg havde engang en altan jeg viklede gran og lyskæde omkring (altså gelænderet)   Det var SÅ hyggeligt. Men øvbøv, jeg har hverken altan eller have nu 

Men så kan du pynte EKSTRA meget op indenfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.