38+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
8 svar
15 synes godt om
24. oktober 2013

Albertsen92

Så er det snart tæt på, 9 dage til termin!
Glæder mig så meget til at se lillepigen, og går og ligger mærke til alle mulige tegn i håb om, at der snart sker noget.
Har en masse murren, hyppige toiletbesøg og lidt kvalme på nogle tidspunkter af dagen, men det udvikler sig ikke

Var til jordemoder i går, alt var perfekt og hun blev skønnet til 3000 g., og hun står dybt og fast nu

Synes dog ikke maven er sunket eller noget, men det kan jo være den ikke gør det...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

M (:

Albertsen92 skriver:

Glæder mig så meget til at se lillepigen, og går og ligger mærke til alle mulige tegn i håb om, at der snart sker noget.
Har en masse murren, hyppige toiletbesøg og lidt kvalme på nogle tidspunkter af dagen, men det udvikler sig ikke

Var til jordemoder i går, alt var perfekt og hun blev skønnet til 3000 g., og hun står dybt og fast nu

Synes dog ikke maven er sunket eller noget, men det kan jo være den ikke gør det...

Super flot mave - min mave sank ikke før jeg var laaaangt i fødslen. (:

Anmeld

24. oktober 2013

BigHope13

Albertsen92 skriver:

Du er bare SÅ smuk gravid. Det altså bare spændende hvornår vores små bebser kommer ud. Har nøjagtig samme symptomer som dig men nej det bliver bare ikke til noget som helst
håber de har valgt at lytte til os og kommer inden for de næste dage
vi er jo bare SÅ klar

Hvis jeg når at sige det så får du den nu, rigtig meget held og lykke med fødslen håber alt kommer til at gå godt og glæder mig til at læse om det hele og se billeder af jeres lille pige

Anmeld

24. oktober 2013

Albertsen92

M (: skriver:

Super flot mave - min mave sank ikke før jeg var laaaangt i fødslen. (:

Mange tak så er der håb endnu, for at det sker snart

Anmeld

24. oktober 2013

Albertsen92

BigHope13 skriver:

Du er bare SÅ smuk gravid. Det altså bare spændende hvornår vores små bebser kommer ud. Har nøjagtig samme symptomer som dig men nej det bliver bare ikke til noget som helst
håber de har valgt at lytte til os og kommer inden for de næste dage
vi er jo bare SÅ klar

Hvis jeg når at sige det så får du den nu, rigtig meget held og lykke med fødslen håber alt kommer til at gå godt og glæder mig til at læse om det hele og se billeder af jeres lille pige

Iih tak

Ja, vi havde jo aftalt her en af nætterne så må vi se om de hører efter, de små pus

I lige måde, lad os håbe vi får nogle gode fødsler!
Glæder mig også til at se din lille dreng, det bliver bare så spændende

Anmeld

24. oktober 2013

DianaRJS

Albertsen92 skriver:

du er jo bare super smuk altså!

håber snart der sker noget så i kan møde prinsessen

Anmeld

24. oktober 2013

Albertsen92

DianaRJS skriver:

du er jo bare super smuk altså!

håber snart der sker noget så i kan møde prinsessen

Mange tak

Det håber jeg godt nok også, er ved at være utålmodig

Anmeld

24. oktober 2013

MIWULA

Rigtig flot mave

Anmeld

24. oktober 2013

Babydrøm

Albertsen92 skriver:

Rigtig flot mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.