Så hører jeg til her :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.054 visninger
15 svar
28 synes godt om
23. oktober 2013

et-ønske

Jeg var i dag til tryghedsscanning - og vi fik noget af et chok, da det viste sig at der gemte sig to små trolde derinde
Det er nu 12 timer siden scanningen, og jeg er så småt ved at være kommet mig over chokket

Men hold nu op alle de tanker der vrimler frem hvad nu, scanninger, barnevogn, og barsel - har gået og glædet mig til total hygge barsel, bevares det bliver helt sikkert også hyggeligt med to, men sover de på samme tid?? Mindes min første barsel med at masse hyggelige ritualer, gode dage med faste lure i løbet af dagen - tid til at komme i bad, gøre rent, shoppe og cafe ture Kan man overhovedet alt det med to??
Jeg havde store udfordringer med amning af min første fødte, og havde sådan glædet mig til at gå all in på dette her barn - men at amme tvillinger, får man overhovedet sovet??

Vigtigst er selvfølgelig at vi får dobbelt lykke Så ordner alt det andet sig helt sikkert Men hvis du har nogle gode råd, så del dem endelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

MMOGM

et-ønske skriver:

Jeg var i dag til tryghedsscanning - og vi fik noget af et chok, da det viste sig at der gemte sig to små trolde derinde
Det er nu 12 timer siden scanningen, og jeg er så småt ved at være kommet mig over chokket

Men hold nu op alle de tanker der vrimler frem hvad nu, scanninger, barnevogn, og barsel - har gået og glædet mig til total hygge barsel, bevares det bliver helt sikkert også hyggeligt med to, men sover de på samme tid?? Mindes min første barsel med at masse hyggelige ritualer, gode dage med faste lure i løbet af dagen - tid til at komme i bad, gøre rent, shoppe og cafe ture Kan man overhovedet alt det med to??
Jeg havde store udfordringer med amning af min første fødte, og havde sådan glædet mig til at gå all in på dette her barn - men at amme tvillinger, får man overhovedet sovet??

Vigtigst er selvfølgelig at vi får dobbelt lykke Så ordner alt det andet sig helt sikkert Men hvis du har nogle gode råd, så del dem endelig

Kæmpe tillykke med de to små bisser 

Det bliver da helt sikkert hårdt, men sikke et mirakel 

Anmeld

23. oktober 2013

Bshizzle

Jeg har virkelig ingen erfaring med tvillinger.. 

Men hold da op.. Stort TILLYKKE!! 

Min Svigerinde har tvillinger på 1 1/2 år, og hun syntes det var meget hårdt. 

Men man skal ALDRIG sige Nej til den hjælp man kan få. 

Så familien her støtter dem meget og de har fået en god rytme i deres hverdag. 

Så mon ikke i nok skal finde jeres hverdag 

Anmeld

23. oktober 2013

Lilje82

Har desværre ingen erfaring, at dele ud af. Ville bare sige tillykke 

Anmeld

23. oktober 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

HoldHoloJeg var i dag til tryghedsscanning - og vi fik noget af et chok, da det viste sig at der gemte sig to små trolde derinde

Hold op hvor vildt
ej sikke et chok at få, kan godt først det lige skal fordøjes lidt Hehe. men kæmpe dobbelt stort tillykke. er sikker på det hele nok skal komme lidt af sig selv og at i får det hele til at fungere

Anmeld

23. oktober 2013

twinny

Stort tillykke.  Glæd dig. Dobbelt så hårdt og dobbelt så mange glæder. 

Scanninger kommer jo an på hvilke slags tvillinger det. 

Altså mine børn drænede mig for mælk på 5 uger. Så det blev flaske efter det. 

Nu var deres far studerende så der var et halvt års barsel til ham. Det hjalp meget. 

Self er det hårdt, men vi synkroniserede dem, altså vækkede den anden, hvis den ene vågnede og ville have mad. Gik også fint i starten, men vi holdte det ikke ved lige. Vi havde ikke det store overskud i starten. Men vi var da stadigvæk rundt i centre og hygge. Dog ikke så tit. Vi hyggede hjemme eller gik lange ture omkring søen med hundene. 

Spørg gerne familie og venner om der ikke er en der lige kigge efter bebserne. imens du går i et langt varmt bad og slapper af. Eller lige svinger støvsugeren. Eller gå en tur med dem imens du sover en halv time.   Bare ting engang i mellem, kan gøre meget. Drengenes far var og er fantastisk til lige at tage dem, hvis jeg har brug for 10 min ekstra i badet eller sove en halv time længere om morgen. 

Spørg endelig.  

Anmeld

24. oktober 2013

Maja88

Tillykke først og fremmest.  

En fra min mg fik tvillinger ogbhun synkroniserede dem. Så vågnede den ene og var sulten blev nr 2 også vækket... hun fuldammede dem i 5 måneder....hun havde en stor ammepude derhjemme og lå til på samme tid... var hun i byem fik de en af gangen

Anmeld

24. oktober 2013

et-ønske

twinny skriver:

Stort tillykke.  Glæd dig. Dobbelt så hårdt og dobbelt så mange glæder. 

Scanninger kommer jo an på hvilke slags tvillinger det. 

Altså mine børn drænede mig for mælk på 5 uger. Så det blev flaske efter det. 

Nu var deres far studerende så der var et halvt års barsel til ham. Det hjalp meget. 

Self er det hårdt, men vi synkroniserede dem, altså vækkede den anden, hvis den ene vågnede og ville have mad. Gik også fint i starten, men vi holdte det ikke ved lige. Vi havde ikke det store overskud i starten. Men vi var da stadigvæk rundt i centre og hygge. Dog ikke så tit. Vi hyggede hjemme eller gik lange ture omkring søen med hundene. 

Spørg gerne familie og venner om der ikke er en der lige kigge efter bebserne. imens du går i et langt varmt bad og slapper af. Eller lige svinger støvsugeren. Eller gå en tur med dem imens du sover en halv time.   Bare ting engang i mellem, kan gøre meget. Drengenes far var og er fantastisk til lige at tage dem, hvis jeg har brug for 10 min ekstra i badet eller sove en halv time længere om morgen. 

Spørg endelig.  

Så skete det jeg havde frygtet efter igår manden kørte grædende på arbejde - han kan ikke overskue situationen han er bange for at det ikke bliver hyggeligt og dejligt at vi får to
Jeg er så ked af det! Vi har kæmpet for denne graviditet i 2 år!! Jeg er da også nervøs, og tænker mange tanker - men er lykkelig og taknemmelig for denne graviditet også selvom det er to

Anmeld

24. oktober 2013

Dafnies

et-ønske skriver:

Så skete det jeg havde frygtet efter igår manden kørte grædende på arbejde - han kan ikke overskue situationen han er bange for at det ikke bliver hyggeligt og dejligt at vi får to
Jeg er så ked af det! Vi har kæmpet for denne graviditet i 2 år!! Jeg er da også nervøs, og tænker mange tanker - men er lykkelig og taknemmelig for denne graviditet også selvom det er to

Har fulgt lidt med på sidelinien - Stort tillykke med de to små liv 

Jeg kan godt forstå, at det er lidt af et chok for jer! Mon ikke du og din mand bare lige skal vænne jer til tanken? Tænk på, at der er god tid, til de små ankommer og husk at dine tanker og din tviv er helt normal! 

Stort kram herfra! 

Anmeld

24. oktober 2013

BabyMus

Fantastisk! Stort tillykke! Mit højeste ønske er at få tvillinger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.