brændende/sviende fornemmelse ved ribben??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.149 visninger
12 svar
2 synes godt om
23. oktober 2013

DianaRJS

nogen der har oplevet det og som muligvis ved hvad det skyldes???

hvis ikke jeg føler mine ribben i højre sidde er ved at brække 20 steder, føles det som om der er en eller anden der har sat ild til dem, eller at det svier... det er kun i højre side og trækker ind mod midten......

har prøvet at slå det op på nettet men alt der kommer er omkring halsbrand og sure opstød og kan bestemt sige det ikke er det ;P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

NovemberBaby2013

Har det selv sådan, så jeg følger lige lidt med her

Anmeld

23. oktober 2013

DianaRJS

DecemberBaby2013 skriver:

Har det selv sådan, så jeg følger lige lidt med her

bare iorden

Anmeld

23. oktober 2013

DianaRJS

slet ingen???

Anmeld

23. oktober 2013

Diana2013

DianaRJS skriver:

hvis ikke jeg føler mine ribben i højre sidde er ved at brække 20 steder, føles det som om der er en eller anden der har sat ild til dem, eller at det svier... det er kun i højre side og trækker ind mod midten......

har prøvet at slå det op på nettet men alt der kommer er omkring halsbrand og sure opstød og kan bestemt sige det ikke er det ;P

Jeg har sådan en stikkene sove fornemmelse under brystet, som hvis jeg ligger på siden har jeg det som om jeg har et kæmpe blåt mærke ved mine ribben. Lidt svært at forklare her. Men min læge mente det kom omme fra ryggen sådan et slags hold. Han trykkede mig også der hvor han mente det kom fra og det gjorde nuller

Anmeld

23. oktober 2013

ESV

DianaRJS skriver:

Muskler fra ryggen der går "rundt om" og laver ballade, jeg har det tit men jeg er heller ikke så god til at passe på mig selv. Du er gravid med tvillinger og har er det ikke 2 børn i forvejen? Tænker din krop er relativt belastet så det ville være mit bud

Anmeld

23. oktober 2013

BabyDrømme23

DianaRJS skriver:

Tror det ligner det jeg har haft i rigtig laaang tid, mange uger, næsten hver dag. Jeg mærke det som om ribbenene under højre bryst/højre side. Mærker det som om det er ved at falde i søvn, brænder/svier, sådan som mange små nåle, men bliver ikke følesesløst aligevel. Når det har været værst så er det ligesom gået om bag i ryggen. 

Men hvad det er, ved jeg ikke  Gætter bare det er maven/livmoderen der trykker op mod ribbenene.

Lidt svært at sige om det er det samme vi har. Men min svigerinde har haft noget som ligner meget det du beskriver, og tror jeg google mig frem til at det er livmoderen der udvider sig

Jeg er 1 gangs gravid og venter 1 barn, 30 uger i morgen

Anmeld

23. oktober 2013

CrisS

BabyDrømme23 skriver:

Tror det ligner det jeg har haft i rigtig laaang tid, mange uger, næsten hver dag. Jeg mærke det som om ribbenene under højre bryst/højre side. Mærker det som om det er ved at falde i søvn, brænder/svier, sådan som mange små nåle, men bliver ikke følesesløst aligevel. Når det har været værst så er det ligesom gået om bag i ryggen. 

Men hvad det er, ved jeg ikke  Gætter bare det er maven/livmoderen der trykker op mod ribbenene.

Lidt svært at sige om det er det samme vi har. Men min svigerinde har haft noget som ligner meget det du beskriver, og tror jeg google mig frem til at det er livmoderen der udvider sig

Jeg er 1 gangs gravid og venter 1 barn, 30 uger i morgen

Har det præcis på samme måde.

Gør mega nas

Anmeld

23. oktober 2013

ano14316

DianaRJS skriver:

det er sandsynligvis baby der borer sine små fødder op i dine ribben..

Anmeld

23. oktober 2013

BabyDrømme23

CrisS skriver:

Har det præcis på samme måde.

Gør mega nas

Ja det gør Men er heldigvis ikke hver dag lige så slemt hos mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.