hvordan fortalt i det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
13 svar
5 synes godt om
23. oktober 2013

Anonym trådstarter

Har de seneste dage fået positive test sådan næsten da . 

idag eftermiddag var den mere end nogen før, så i morgen 

4+0 burde jeg kunne teste positiv . 

- hvordan fortalt i den kommende far det?

og hvornår fortalt i familie & venner det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg var så kedelig at tage et billede af testen også sende det til min kæreste, som så ringede til mig og var helt i chok

Til min kærestes mor sagde vi "Hmm.. Synes du egentlig, at du er gammel nok, til at blive farmor?" Og der gik lidt tid før hun fattede den

Til mine forældre var det dødkedeligt, fordi jeg kunne bare ikke holde på det da jeg så min mor.. Så det blev bare til "DU SKAL VÆRE MORMOR"

Anmeld

23. oktober 2013

--Line..

min kæreste var lige kommet hjem fra arbejde kl 23:00 og spurgte så om jeg ville blive sur hvis han tog på arbejde kl 07:00 næste morgen
hvortil jeg svarede om han ville blive sur hvis jeg sagde at jeg er gravid.

og min mor fik det at vide over facebook fordi at jeg var i chok. jeg troede jeg havde blærebetændelse, men var åbenbart gravid.
resten af familien fik at vide løbende.

Anmeld

23. oktober 2013

Sue Bergmark

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

23. oktober 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg havde planlagt at fortælle det når han kom hjem fra arbejde i Netto... men jeg blev nødt til at handle sidst på aftenen og kunne ikke lade være med at smile stort da jeg så ham...

Familien fik det at vide da vi holdte fødselsdag eller de ringede for at sige tillykke...

Anmeld

24. oktober 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg var på p-piller og havde ikke fået min mens, havde først taget en test en uge over tid, som var negativ. Ugen efter tog jeg endnu en som var positiv, min kæreste var hjemme så gik direkte ud til ham med testen og sagde noget så kedeligt som "jeg er altså gravid", jeg selv var pænt meget i chok over det, da det ikke var noget jeg forventede. Han gloede bare underligt på mig.
Bestilte så en tid til lægen samme dag for at få det bekræftet og sagde at jeg selvfølgelig ville få en abort hvis han ikke var klar til endnu en, men da lægen sagde den var god nok, smilede vi bare til hinanden.

Ved min søn fik vi det afvide ved lægen efter blod- og urinprøve, vi begge var også ret chokeret og jeg vidste ikke helt om jeg skulle grine eller græde, jeg var kun 15 da jeg testede positivt.

Så ingen vilde/sjove måder at fortælle det på her.

Anmeld

24. oktober 2013

grinny

Efter 3 år kom det lidt som et chok for mig da vi egentlig havde indstillet os på at vi skulle starte behandling 2 måneder senere.

Jeg gik ind og sagde "øhh, jeg forstår det ikke men jeg har altså tisset to streger"

Tror først det var dagen efter hos lægen at det virkelig gik op for min kæreste at det sådan set var rigtig nok 

Anmeld

24. oktober 2013

M&J87

Jeg sagde det bare som det var, for der er jo ikke noget romantisk over hvordan vi finder ud af det, altså tisse på en pind!

JEg kaldte på ham på toilettet og så lurede vi sammen på den lille ekstra streg. Begge meget lykkelige.

Anmeld

24. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Manden købte selv testen tog den med det samme, gik ind i stuen med den til ham, smilede kæmpestort og hoppede muligvis lidt rundt om mig selv 

Anmeld

24. oktober 2013

M (:

Anonym skriver:

Vi var på lejr, hvor vi ikke boede i samme Camp. Jeg havde testet negativ om fredagen (3+4, men troede på daværende tidspunkt, at der var 4+0) og haft en lille pletblødning, som aldrig blev til mere. Vi skulle til fest onsdag aften (4+2), og jeg havde derfor besluttet at teste igen denne morgen, hvis ikke mens var dukket op. Jeg testede bragede positiv kl 07. Skulle derefter tilbage i min lejr og lade som om intet var hændt - kunne først mødes med A kl 11, og ville ikke fortælle der over en SMS. Da vi mødtes viste jeg ham er billede af testen og han så ca sådan her ud: 

Vi fejrede den positive test med is! (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.