Puha for en dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
9 svar
1 synes godt om
23. oktober 2013

grinny

Skulle til jordemoder idag for at få min 2. omgang akupunktur. Fortalte hende så at jeg de sidste 14 dage var blevet dårligere og dårligere med kvamle og besvær med at trække vejret helt igennem + trykken for brystet. Det + mit blodtryk gjorde at hun sendte mig en tur forbi sygehuset.

Kom igennem hele turen med blodprøver, ctg, ecg, skanning og underlivsundersøgelse. Heldigvis tyder det ikke på at jeg har fået svangerskabsforgiftning, har +1 protein i min urin og et blodtryk der ligger lige på kanten til det høje, men alt andet er som det skal være 

Bassen har det vidst lige lidt for godt. 3 forskellige mærkede på ham og han er meget stor i følge dem alle og min livmoder er også meget stor! Så skal til skanning på onsdag for at tjekke hans vægt og igen d. 25/11 og så må vi se om han skal ud før tid eller hvad.

Jeg har regelmæssige plukveer, men de gør stadig ikke ondt og har også stadig 3 cm livmoderhals tilbage så ikke noget de er nervøse for 

Nu er jeg træt efter sådan en dag, men altid godt at få det tjekket 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

BigHope13

grinny skriver:

Skulle til jordemoder idag for at få min 2. omgang akupunktur. Fortalte hende så at jeg de sidste 14 dage var blevet dårligere og dårligere med kvamle og besvær med at trække vejret helt igennem + trykken for brystet. Det + mit blodtryk gjorde at hun sendte mig en tur forbi sygehuset.

Kom igennem hele turen med blodprøver, ctg, ecg, skanning og underlivsundersøgelse. Heldigvis tyder det ikke på at jeg har fået svangerskabsforgiftning, har +1 protein i min urin og et blodtryk der ligger lige på kanten til det høje, men alt andet er som det skal være 

Bassen har det vidst lige lidt for godt. 3 forskellige mærkede på ham og han er meget stor i følge dem alle og min livmoder er også meget stor! Så skal til skanning på onsdag for at tjekke hans vægt og igen d. 25/11 og så må vi se om han skal ud før tid eller hvad.

Jeg har regelmæssige plukveer, men de gør stadig ikke ondt og har også stadig 3 cm livmoderhals tilbage så ikke noget de er nervøse for 

Hold da op en tur du har været igennem, dejligt at høre at alt trods din ubehag var normalt og at han har det godt derinde.
Bliver spændende at høre hvad der skal ske hvis han fortsat er en stor basse

Anmeld

23. oktober 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Hold da op en tur du har været igennem, dejligt at høre at alt trods din ubehag var normalt og at han har det godt derinde.
Bliver spændende at høre hvad der skal ske hvis han fortsat er en stor basse

Ja godt han har det godt 

Men han er altså ikke meget for at skulle lyttes til den lille bandit.

Det tog dem en halv time at finde hans hjerte, 2 gange fandt de det og så flyttede han sig 

Åhh, kunne godt ønske mig at de finder ud af at han skal ud i starten af december   Haha. Tålmodighed er ikke min bedste evne 

- Hvordan går det egentlig med dig? Det er jo sådan lige om lidt 

Anmeld

23. oktober 2013

Carina:-)

Uh spændende hvad han ender op med at veje

Anmeld

23. oktober 2013

esioul

grinny skriver:

Sikke en dag (mine smileyer driller, men her skulle være en kramme smiley) :O))))))

Anmeld

23. oktober 2013

grinny

Carina:-) skriver:

Uh spændende hvad han ender op med at veje

Glæder mig til at få det første svar på onsdag. Hvis det skal passe med det som 4 mennesker har sagt nu så vil han på onsdag 32+2 veje over 2500 g.  

Anmeld

23. oktober 2013

grinny

esioul skriver:

Sikke en dag (mine smileyer driller, men her skulle være en kramme smiley) :O))))))

Ja det var lidt stressende, har også lige fået en god lang lur  

Anmeld

23. oktober 2013

BigHope13

grinny skriver:

Ja godt han har det godt 

Men han er altså ikke meget for at skulle lyttes til den lille bandit.

Det tog dem en halv time at finde hans hjerte, 2 gange fandt de det og så flyttede han sig 

Åhh, kunne godt ønske mig at de finder ud af at han skal ud i starten af december   Haha. Tålmodighed er ikke min bedste evne 

- Hvordan går det egentlig med dig? Det er jo sådan lige om lidt 

Åhaa sådan en frækkert de skal bare ikke være sådan nogle banditter altså. men så skønt at han har det rigtig godt derinde, det er trods alt det vigtigste.
Hehe ja det ville da som sådan ikke gøre noget tålmodighed er altså en by i rusland her sidst i graviditeten Haha

Jamen det går rigtig fint har idag 10 dage til termin utroligt altså.
har været til JM i dag og alt ser bare helt perfekt ud han er skønnet til 3300g og har sat sig urokkeligt fast i bækkenet så som jordemoder sagde, han kan komme i nat eller om 2 uger, klar det er han ihvertfald så nu må der gerne snart ske noget

Anmeld

24. oktober 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Åhaa sådan en frækkert de skal bare ikke være sådan nogle banditter altså. men så skønt at han har det rigtig godt derinde, det er trods alt det vigtigste.
Hehe ja det ville da som sådan ikke gøre noget tålmodighed er altså en by i rusland her sidst i graviditeten Haha

Jamen det går rigtig fint har idag 10 dage til termin utroligt altså.
har været til JM i dag og alt ser bare helt perfekt ud han er skønnet til 3300g og har sat sig urokkeligt fast i bækkenet så som jordemoder sagde, han kan komme i nat eller om 2 uger, klar det er han ihvertfald så nu må der gerne snart ske noget

Uhh, så kan det jo være snart  Så kan han altså godt få lidt fart på snart  

Da jeg fik underlivsundersøgelsen i dag så ham hr. doktor at han tydeligt kunne mærke hans hoved men at jeg var helt lukket så han mener også han har boret sig godt ned i bækkenet allerede  Tror virkelig ikke jeg går tiden ud

Anmeld

24. oktober 2013

BigHope13

grinny skriver:

N1

Uhh, så kan det jo være snart  Så kan han altså godt få lidt fart på snart  

Da jeg fik underlivsundersøgelsen i dag så ham hr. doktor at han tydeligt kunne mærke hans hoved men at jeg var helt lukket så han mener også han har boret sig godt ned i bækkenet allerede  Tror virkelig ikke jeg går tiden ud

Nu kan jeg ikke søge huske hvor langt du præsis er, men sidst jeg var til JM i uge 34 der stod bassen også dybt fik bare først bekræftet i går at han nu stod fast.
Men det kunne sagtens være at du ikke går tiden ud, det ville jo heller ikke gøre så meget når det nu bliver en dejlig rund en der kommer ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.