Anonym skriver:
Hej
Jeg har lige nogle spørgsmål omkring det første barn.
Hvor gammel var dig og din kæreste?
Hvor lang tid havde i været kærester?
Hvor lang tid havde i boet sammen?
Hvor boede i? (I hus, 2 værelses lejlighed eller noget helt andet?)
Havde du fast arbejde, lige afsluttet uddannelse eller noget helt andet?
Hvor meget brugte i cirka på udstyr?
Hvis der er andre ting i synes man skal vide så skriv det
Hej 
Jeg er 1 gangs gravid 29+6 
Jeg bliver 24 år om nogle uger og kæresten er lige blevet 26 år.
Vi har været kærester i 6 år.
Vi har boet sådan set næsten hele tiden sammen. Boet for det meste hos min familie. Men nu har vi boet i 2 værelses lejlighed i lidt over 2 år
Jeg er under uddannelse, har lidt over 1 år tilbage af uddannelsen. Går på barsel om nogle uger, starter så igen om et år. Det vil sige så er jeg færdig uddannet da barnet er ca 2 år. Kæresten er pt på kontanthjælp, har ikke nogen færdig uddannelse, han har prøvet at starte på mange forskellige uddannelser, men ikke fundet den rigtige uddannelse endnu.
Indtil videre har vi brugt 3500kr, på vogn med alt tilbehør og en klapvognsdel der kan sættes på og et puslebord. Det er brugte ting men de er lidt brugt og ser ud som nye.
Og så får vi tremmeseng, madrass og badekar fra mine forældre og autostol fra svigerfar.
Derudover kommer vi kun til at købe de mest nødvendige ting, lidt tøj, puslepude, bleer og det der hører til.
Der er ingen grund til at have al mulig verdens ting inden barnet kommer, men kan altid købe sådan løbende som man kommer til at mangle, synes jeg. Og man får jo også gaver da barnet er kommet til verden