Var til tjek i mandags, og på grund af høje blodtryk besluttede de at øge min dosis af blodtrykssænkende medicin og holde mig til observation derude, så jeg har endt med at tilbringe stort set hele ugen på hospitalet. Blev dog udskrevet igen fredag, med besked på at komme tilbage til kontrol igen søndag. SÅ skønt at komme lidt hjem!!!

Kæmper dog lidt med at holde blodtrykket lavt herhjemme, men tænker det er fordi jeg stresser lidt over det, hver gang jeg skal tage det, for vil jo så gerne have det er lavt, så jeg kan få lov at blive hjemme - men alle tankerne har altså den modsatte effekt

Nogle gange kunne jeg virkelig godt ønske mig en hovedafbryder på mine tanker!

Men bortset fra det svingende blodtryk og proteinen i mine urinprøver, så har baby og jeg det fint. Min vægt er også stagneret lidt, så det ser ud til, jeg ender med en samlet vægtstigning på 15-16 kg. Det er jeg nu ganske godt tilfreds med

Det sidste jeg har fået at vide er i øvrigt, at de nok vil sætte mig i gang omkring 38+0, hvis min krop og baby ellers kan holde til at gå så længe. Så der er jo pludselig ikke ret længe til!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld