1. graviditet 36+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
4 svar
4 synes godt om
23. oktober 2013

Stivdie

Var til tjek i mandags, og på grund af høje blodtryk besluttede de at øge min dosis af blodtrykssænkende medicin og holde mig til observation derude, så jeg har endt med at tilbringe stort set hele ugen på hospitalet. Blev dog udskrevet igen fredag, med besked på at komme tilbage til kontrol igen søndag. SÅ skønt at komme lidt hjem!!! Kæmper dog lidt med at holde blodtrykket lavt herhjemme, men tænker det er fordi jeg stresser lidt over det, hver gang jeg skal tage det, for vil jo så gerne have det er lavt, så jeg kan få lov at blive hjemme - men alle tankerne har altså den modsatte effekt
Nogle gange kunne jeg virkelig godt ønske mig en hovedafbryder på mine tanker!

Men bortset fra det svingende blodtryk og proteinen i mine urinprøver, så har baby og jeg det fint. Min vægt er også stagneret lidt, så det ser ud til, jeg ender med en samlet vægtstigning på 15-16 kg. Det er jeg nu ganske godt tilfreds med
Det sidste jeg har fået at vide er i øvrigt, at de nok vil sætte mig i gang omkring 38+0, hvis min krop og baby ellers kan holde til at gå så længe. Så der er jo pludselig ikke ret længe til!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

BigHope13

Stivdie skriver:

Var til tjek i mandags, og på grund af høje blodtryk besluttede de at øge min dosis af blodtrykssænkende medicin og holde mig til observation derude, så jeg har endt med at tilbringe stort set hele ugen på hospitalet. Blev dog udskrevet igen fredag, med besked på at komme tilbage til kontrol igen søndag. SÅ skønt at komme lidt hjem!!! Kæmper dog lidt med at holde blodtrykket lavt herhjemme, men tænker det er fordi jeg stresser lidt over det, hver gang jeg skal tage det, for vil jo så gerne have det er lavt, så jeg kan få lov at blive hjemme - men alle tankerne har altså den modsatte effekt

Men bortset fra det svingende blodtryk og proteinen i mine urinprøver, så har baby og jeg det fint. Min vægt er også stagneret lidt, så det ser ud til, jeg ender med en samlet vægtstigning på 15-16 kg. Det er jeg nu ganske godt tilfreds med
Det sidste jeg har fået at vide er i øvrigt, at de nok vil sætte mig i gang omkring 38+0, hvis min krop og baby ellers kan holde til at gå så længe. Så der er jo pludselig ikke ret længe til!

Pyha lyder bestemt ikke rart, men hvor må det være dejligt at være lidt hjemme. Og nej hvis de snakker igangsættelse 38+ er der sørme ikke længe til, Ejjj hvor spændende
og du ser bare Såå fin ud

Anmeld

23. oktober 2013

Stivdie

BigHope13 skriver:

Pyha lyder bestemt ikke rart, men hvor må det være dejligt at være lidt hjemme. Og nej hvis de snakker igangsættelse 38+ er der sørme ikke længe til, Ejjj hvor spændende
og du ser bare Såå fin ud

Ja, det er virkelig træls! Havde godt nok helt andre drømme om min barsel Det er dejligt at være hjemme, selvom det desværre puster lidt til min præstationsangst at skulle måle blodtryk derhjemme selv, så jeg skruer dem desværre i vejret med tankerne
Men vi skal til en vægtscanning af den lille i morgen, og derefter skal vi snakke om igangsættelsen, så dér får vi at vide mere præcist hvornår det bliver. Vi er super spændte, forhåbentlig er det snart, så jeg kan slippe for at være syg - selvom det er lidt vemodigt, for jeg nyder virkelig at være gravid!

Anmeld

23. oktober 2013

MIWULA

Smuk mave 

Anmeld

23. oktober 2013

Babydrøm

Det lyder ik rart søde men godt du har fået lov til at komme lidt hjem Dejligt dig og baby ellers har det godt  Det er spændende om det bliver snart   Smuk mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.